Okulun ilk günüydü ve biz 2 arkadaş yeni bir okulla karşı karşı karşıyaydık.
Sınıflarımızı öğrenmek için müdür yardımcısının yanina gittik. Odaya gidene kadar Selinle aynı sınıfta olalım diye dua ettim. Duam kabul olmuştu aynı sınıftaydık .
Sınıfımızı bulmak için merdivenlerden hızlıca çıktık merdivenlerden her çıkışımda heycanım artıyordu. Sonunda sınıfını bulduk kapıyı çalıp içeri girdik tabi ilk günden geç kaldığımız için herkes meraklı bakışlarla baktı . Öğretmen " Siz Selinle Dünya olmalısınız" dedi .
Herkese baktıktan sonra en arkadaki boş yere oturduk . Herkes bize bakıyodu halbuki büyütülcek birşey yoktu alt tarafı geç kalmıştık ardından yan masadan biri "Dünya" diye seslendi merakla arkamı döndüm ve gördüğüm şeyden sonra şok geçirdim bu orta okul aşkım Rüzgar dı. Kendimi toparlayıp " Efendim" diye cevap verdim ." Beni tanımadın mı ? " diye ekledi .
Seni unutmak mümkün mü diye içimden geçirdim. Ve
-Rüzgar sen misin?
-Evet bi an beni unuttun sandim .
- Yok sadece birden hatırlayamadim. diyip hafif bir gülümseme attim .Tenefüste Rüzgarla kalan konuşmamiza devam ettik . Baya zaman olmuştu onu görmeyeli içimde bişeyler oldu ama ona tekrardan bağlanmamalıydım kafamı dağıtmak için bahçeye çıktım .