AASTALÕPUERII!!

405 27 5
                                    

Tulin koos perega aastalõpuks eestisse. Niallist pole ma tükk aega midagi kuulnud mõni tükk kivikest on küll Nialli pärast südames. Kõrvaklapidest kõlas Ed Sheerani lugu "Photograph". Ma armastan Ed Sheerani lugusid need on lihtsalt nii head. Ma olen mõelnud ,et peaks mingi aeg Nialliga ühendust võtma ja temaga kokku saama. Olen teda igatsenud tegelikult ma ikka armastan teda. Need mälestused mis olid temaga on lihtsalt väärt. See kuidas ma kodust välja läksin ja ta ootas mind autoga lilled seljataga. Olen mõelnud mis ma tegin tema südamega ma murtsin tema südame viimaste sõnadega. Mul just tekkis mõtte ,et võtan oma telefoni välja ja helistan Niallile. Ma helistasin sellele numbrile.
Nialli vaatenurk
Mu telefon helises järsku ja ma kui ma nägin telefonis vilkuvat nime pidin ma rõõmust maha kukkuma. Ma olin seda kõnet juba nii kaua oodanud. Ma võtsin kõne vastu!
Laura vaatenurk
Toru võeti vastu kõlas kohe selline lause "Tead sa ka kui kaua ma seda kõnet ootasin või!" See hääl kõlas nagu oleks ta nii rõõmus. Ma ütlesin talle "Tsau kuidas sul läheb ma kuulsin ,et te teete 2 aastat pausile ma mõtlesin ,et võiks järgmine aasta kuskil kokku saada." Niall kostis "Ah et kohe selline küsimusteladu või jah me oleme praegu 2 aastasel pausil.Mul pole järgmisel aastal väga suuri plaane nii ,et oleks jah väga tore kohtuda aga kus?" Ma ütlesin talle sarkasmiga "Nandos sobib või?" Niall ütles "Aiii sa kohe tead mu nõrkusi jah see sobib." Ma ütlesin " Oh kokku lepitud aga jah arutame veel facebookis seda asja ,et millal vms aga praegu ei saa kokku sellepärast ,et ma olen oma kodukohas Eestis oma vanematega." Niall ütles "Oot sa oled Eestis ma tahaks hoopis Eesti söögikohti proovida ja Robbie Williams ütles ,et Eestis on ilusad naised aga jah sina oled kõikidest naistest kõige ilusam." Oh seda meelitaja Niallit küll. Ma ütlesin Niallile "Okei sobib ma arvan ka ,et sa võiksid tulla siia siin on nii palju avastada. Raekoja plats , hästi hea pannkoogi koht Kompressor ja muud." . Niall ütles "Oh saakski (v saaksgi mida iganes) rohkem koos olla ja rohkem avastada tulevikus kahe aasta pärast ma arvan ,et ma esinen one directioniga seal." Ma ütlesin talle "Oh ongi ju tore siin eestis on ka nii palju one directioni fänne. Ma arvan ,et ma peaks nüüd alla sööma minema räägime nendest asjadest edasi mingi teine aeg aga okei tsau!" "Tsau" ja toru läks kinni ma jooksin treppist alla ja ütlesin vanematele "Teate ka kellega ma täna juttu ajasin või." Vanemad hüüdsid kooris "Ei tea!" Emps karjus üle köögi "Hah ühtekad H5" ja vanemad lõid patsu.
Nialli vaatenurk
Appi kui tore mul oli Lauraga üle pika aja rääkida mul on üks kivi südamelt kadunud. Mulle veel meeldib Laura ta on üks imeline naine kuidagi teist moodi kui teised. Ma ikka veel ei tea mida ma tas leian. Meil on nii palju mälestusi me oleme koos nii palju teinud jne. Ja mul on üks saladus ma tahan talle Eestis oleku ajal teha abielu ettepaneku eks tulevikus näib mis ilusa sõrmuse ma talle kingin.

Ma olen teda imetlenud sellest ajast saati kui ma temaga lennujaamas kokku põrkasin. Mulle meeldib ta pruuni juukseid sasida. Ma armastan tema rohe-,halli-, sinikaid silmi nendesse võiks lausa upuda. Ma armastan tema stiili ta on nii muhe inimene ma armastan kõike temas.
Laura vaatenurk
"Okei okei ma rääkisin Nialliga ta tuleb Eestisse ja me saame kokku."
Ema ütles "Haaa ma teadsin" ........

Nii esiteks ma nii väga tänan ,et te olete mu raamatut lugenud
ma ei usu siiamaani ,et mul on nii palju lugejajaid
ja see raamat meeldib teile. Ma olen siiralt tänulik teile. Te olete parimad nii ja ma väga vabandan ,et ma polnud seda varem ülesse pannud aga jah head vahvat
jätkuvat uut aastat teile ja ka head lugemis aastat.

Teie Sandra Ruth <3

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 21, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Kõik ei ole enam endine (Niall Horan Fanfic) ei tee enamWhere stories live. Discover now