Osa 8

545 49 3
                                    

Niall suudles mind keset randa! Ma suudlesin teda vastu. See oli nii hea vähemalt 100 *parem kui Harry oma. Meie suudlust peatas Harry hüüd kurat ta peab kõik ilusa ära rikkuma " Tureltuvikesed, tulge nüüd välja me lähme koju tagasi!" ! Enne suudles mind ja püüdis mind Nialliga lahku ajada. Ja nüüd kui meie suudleme ütleb ta "Tureltuvikesed"! Eino fain siis. Niall ütles " Kas lähme mul on kõht tühi?" . Ma ütlesin " Okei davai ma ei ütle sulle kunagi ära sa ju tead seda! "Niall naeratas mulle . Ja me hüüdsime koos " Üks!Kaks!Kolm!" ja me jooksime võidu kaldale. Ma hüüdsin Niallile " Haaa mina võitsin!"! Niall mossitas ja siis me purskasime mõlemad naerma! Ega ka fännid rannas ei puudunud nad küsisid Niallilt autogramme. Suureks üllatuseks tuli mu juurde üks pisike tüdruk silmad pisarais. Ma küsisin " Mis juhtus?!?!" tüdruk vastas nuuksudes " Ma ei saa läbi kõik nügivad mind!". Ma ütlesin talle rõõmsalt " Tead ma olen Nialli tüdruk kas sa oleksid nõus, et ma räägin Niallile et siin on üks tore tüdruk kes tahab sult autogrammi ja pilti!!" tüdruku silmad lõid särama ma ütlesin " Et ma lähen siis oota siin ma ütlen talle!" . Läksin Nialli juurde ja ütlesin talle seda ja ta tuli muga kaasa. Kui me samas kohas olime siis lõid tüdruku silmad särama . .......  ........ jätkub.......

Kõik ei ole enam endine (Niall Horan Fanfic) ei tee enamWhere stories live. Discover now