11.Osa

568 47 3
                                    

....... Niall ütles " No ma ei  saa su juttust mitte sittagit aru noh aga veidikene sain no kurat ma löön selle sittapea maha." " No ma püüan nüüd tast heaga eemal olla  aga ära talle peksa ka ei anna tore on kui kaitsed mind aga noh tra ma ei suuda enam...." Enne kui Niall kõne ära pani ütles ta et peab ära minema aga minu arvates oli see veidi imelik.......

Nialli Vaatenurk 

Ma läksin Harry juurde ütlesin '''Harry mida sa õige endast mõtled kas sa saad  aru kuidas mul on süümekad su üle v? Ei saa mis sul viga on sa mõtle millisesse jamasse sa ennast mässid teinekord kui midagi Laurale teed saad lõuga on selge?´´ Harry noogutas hirmunult ´´ Harry kas tõesti?´´´Harry noogutas jälle ´´Kas ma saan sind usaldada?Okei okei aga Laurast hoiad sa eemale mitte ükski igav puudutus sinu poolt talle!´´ Ma läksin Laura poole kohe otse...................

Harry Vaatenurk

Mina ise tahtsin olla Niall olla Lauraga hoida teda oma kättevahel teda  lohutada teda kaitsta kõie lubada mida ta tahab abielluda Lauraga aga ma samas ei saa seda teha.................................Jätkub

Heii rahvaas  mul oli 15 detsember sünnipäev aga oleks selle laadinud oma sünipäeval aga noh mind ise ajab ka närvi et pole aega ja hilinevat head uut aastat olge tublid teie Sandra :)

Kõik ei ole enam endine (Niall Horan Fanfic) ei tee enamWhere stories live. Discover now