MIANHAE !!!

218 11 0
                                    

(Jackson POV)
Oh my god... aku dah langgar orang... baik aku pergi tengok... dgn hujan lebat jackson turun dari kereta... bawa je lah dia masuk kereta...

Di rumah Jackson

Og: arghhhh peningnye... aku kat mne ni?? Mcm mne aku boleh ade dekat sini?? Kenapa kepala aku pening

Jackson: dah bangun dah...

Og: kau spe?? Aku kat mne?? Mcm mne aku boleh ade kat sini?? Kenapa kepala aku pening??

Jackson: wooo banyaknye soalan... sabar2.. sya wang jackson awk boleh panggil sya jackson... awk ade kat rumah sya... awk pengsan depan kereta sya nyaris je sya langgar awk.. kepala awk pening sbb kena hujan...

Og: gomawo sbb selamatkan sya... nama sya youngji hur awk boleh panggil sya Og...

Jackson: tak de hal lah tu... memandangkan hari dah nk gelap... awk boleh tidur dekat sini... jgn risau sya tak buat2 ape dekat awk... sini sya tunjukkan bilik awk...

Og: ummm mianhae sbb susahkan awk...

Jackson: it's okay... ni bilik awk.. bilik sya ade kat depan sna klau awk nk ape2 panggil sya...

Og: ghamsahamida...

Jackson: dah lh awk pergilah mandi nanti demam pulak pakai baju basah...

Og: ouh ok... sya masuk bilik dulu...

Jackson: ok..

(Jackson POV)
CANTIK pulak perempuan ni... aishhh... ape aku ckp ni... hajima , hajima... (jackson tampar muka dia)

To be continue...

WHAT jackson ckp youngji cantik... baru je jumpa dah ckp youngji cantik... ape yang jackson fikirkan tentang youngji lgi... jeng, jeng, jeng nantikan...

Part seterusnya ade byuntea sikit...

Comment and vote please...

Love You GIRL (Jackji)Where stories live. Discover now