Pagi2 lgi Og dah bangun... lepas Og mandi siapkan diri dgn pakai dress serba putih... make up alah kadar je... lipstick merah jambu...
(Youngji POV)
Tak bangun lagi ke budak ni... baik aku pergi buat sarapan...20 minit kemudian jackson keluar dari bilik dgn berbaju tidur lagi... jackson agak mamai petgi ke dapur...
Jackson: chagiya.. awk buat ape ni (peluk pinggang youngji dari belakang dan kepala jackson atas bahu youngji)
Og: ape awk buat ni hah... stop it...
Og tampar muka jackson.. jackson terkejut dan terus terbeliak matanya...
Jackson: Og mianhae2... sya tak sengaje... sya teringatkan ex-girlfriend sya... mianhae og...
Og: awk ingat sya ni ape hah... suka hati awk je nk buat mcm tu...
Jackson: mianhae... i promise i won't do again...
Og: promise
Jackson: promise (muka aegyo)
(Time breakfast)
Jackson: og boleh sya tye sesuatu??
Og: tye lh??
Jackson: kenape hari tu masa sya jumpa awk... awk bawa beg besar dan menangis??
Og: ermmm sebenarnya sya di halau oleh appa sya..
Jackson: kenape awk ade buat salah dgn appa awk ke ??
Og: appa sya suruh sya kahwin... sya buat keputusan sya tak nak kahwin... sbb tu appa halau sya... sya masih muda lagi jackson sya tak nak kahwin dgn orng yang sya tak kenal, tak cinta (youngji menangis)
Jackson: ouh mianhae sbb buat awk menangis (pegang tangan Og) dah lah tu sya kan ade... awk boleh tinggal dgn sya...
Og: bukan salah awk jackson... jinja awk bgi sya tinggal serumah dgn awk... nanti omma and appa awk tak marah ke..
Jackson: tak dia orng tak de dekat korea... appa sya dah tak de... sya cuma ade omma je... omma sye dekat new zealand uruskan syarikat app di sana sya anak tunggal tpi sya ade sorang adik angkat nama dia bambam... tpi dia tinggal dgn omma...
Og: ouh mianhae sbb appa awk..
Jackson: it's okay... so mcm mne awk tinggal dgn sya ek...
Og: emmm ok...
Jackson: good... sya nak siap2 pergi kerja.. ouh lupa sya ade syarikat dekat sini... nama syarikat sya... syarikat choengdamdong...
Og: ouh ok... kejap lagi sya keluar pergi jogging...
Jackson: ermm pergilah.. tpi jgn lewat sangat balik... sya nak makan tengah hari kat rumah...
Og: yelah... takkan lah sya nak jogging sampai tengah hari kot agak2 lah awk ni...
Jackson: hahaha ok... (cubit youngji)