Sejurus youngji sampai rumah jackson pun tiba dan park kereta nya di halaman depan rumah...
(Youngji POV)
aduh kenapa lah dia balik awal sangat kata balik tengahhari... baru 4jam dekat office dah balik mmg lah dia boss suka hati dia lah nak balik awl ke balik lambat...Jackson: (keluar dari kereta terus pergi dekat youngji) kenapa dgn tangan dan kaki awk ni??
Og: tak de pape lah sikit je ni... ni kenapa balik cepat pulak ni??
Jackson: tak de ape nya ni.. berdarah tangan dan kaki ni... sya rasa tak sedap hati tu yg sya balik.. lgi pun all my work done...
Og: ermmm yelah tu...
Jackson: yelah sya rse tak sedap hati tdi terfikir pasal awk je... dah lah jom sya letakkan ubat dekat luka awk tu...
Og: ape2 jelah awk (jeling)
Jackson: (amik ubat) lain kali jgn nak mengada2 nak jalan sorng2 kalau nak pun tunggu sya cuti baru pergi jog... faham tak
Og: nak buat mcm mne dah nak kena...
Jackson: meh sya letakkan ubat... degil awk ni tau...
Og: yelah lain kali sya tak jog sorng2... awk ni kuat menbebel tau tak... sakit telinga sya...
Jackson: saya sayang awk... sya tak nak awk cedera...
Og: (youngji terkejut dengar perkataan tu tanpa sebarang kata2 dri bibir youngji)
Jackson: (jackson pelik kenapa youngji tak cakap ape2 jackson angkat kepala dan pandang tepat pada mata youngji)
Og: ape awk ckp tdi??
Jackson: sya cakap sya sayang awk... saranghae youngji...
Og: ( tanpa sebarang kata2 )
Jackson: ( jackson semakin lama semakin dekat dengan youngji)
Og: (menelan air liur)
Jackson: saranghae youngji dan terus cium bibir youngji...
Og: ( youngji terkejut tetapi youngji membiarkan sahaja perbuatan jackson mencium bibir nya)
To be coutinue...
Jackson dah cakap isi hatinya kpd youngji yg dia syg dan cinta kan youngji... adakah youngji sama syg dan cinta kan jackson atau youngji ade lelaki lain yg dia syg dan cinta ??