//HATİRLATMA\\
D: yesinler seni :)) sen yaparken iyiydi ama..Neyse ben sadece İNTİKAMİMİ aldim...
O: DEFNENİN İNTİKAMI :)
VE GULUSMEYE DEVAM EDERLER...
//YENİ BÖLÜM\\
Sabah~~~
Defnenin agizindan;
Sabah kalktigimda saat 7:30'du bugun nikah vardi hemen omeri uyandirmaya calistim...
D: omer omer uyan hadii
O: 5 dk daha..
Defne ic ses: sen gorursun 5 dkyi...
D: omeeerrr yardim ett eser bani kaciriyorrr.....
Omer hemen ziplayarak kalkti:
O: neee defneyi birak pislik eserrrr
D: saka yaptim uyanman icin :))
O: boyle saka mi olur yaa ??
D: boyle saka olur cunku bugun NİKAHİMİZ var...
O: iyi ama bir sabah opucugu alayim...
Deyip dudaklarima yapisti... 10 dk boyunca opustuk sonra beni yataga atti ve:
O: biraz daha yatalim
D: olmaazzzz
O: iyi ama 1 dk..
Tkr dudaklarima yapisti 3 dk opustuk ve:
D: hadi artik ben kahvati hazirlamaya gideyim..
O: tmm
Kahvaldi hazirlamaya gittim 10 dk sonra bana belime sarilan bir el hissettim ve arkama dondum o sirada dudaklarimiz birlesti 2 dk opustuk...
D: madem geldiniz beyefendi bana yardim edeceksiniz :))
O: peki.. Ne yapayim ??
D: mesela salatayi yapabilirsin :))
Omer salatayi yapmaya basladi bende en sevdigi yemegi yani melemeni yapiyordum...
Ömerin agizindan;
Defnenin yanina geldim ve arkadan sarildim oda dondu ve dudaklarimiz birlesti 2 dk opustuk...
Sonra salatayi yapmaya basladim.. Acaba defne ne yapiyor ?? Birden yanima baktigimda karsimda bana bakan bir adet defne gordum..
O: defne.. Deffnnee..
O: defne yemek yaniyor !!
D: nee ??
O: hahah saka yaptim ama gercekten biraz daha dursa yaniyordu :))
D: neyse ben diger yemekleri hazirlamistim sofrayi kuralim..
Sofrayi kurmaya basladik en son cok guzel kokan bir yemek geldi ve gordugumle sok oldum..
O: defnee melemen yapmissin :))
D: ben senin ne sevdigini gayet iyi biliyorum :))
O: yaa :))
Gozum birden dudaklarina kaydi..
Defnenin agizindan;
Evet omerin ne sevdigini gayet iyi biliyordum ve bende onun sevdigini seviyordum.. Ben bu dusuncelere dalmisken omerin gozlerinin dudaklarima kaymis oldugunu gordum ve dudaklarina yapistim..5 dk boyunca opustuk..
D: iste sen bunu seviyorsun :))
O: ve seni seviyorum :)).... Hadi artik yemege baslayalim..
D: tmm
Yemege basladik tam salata yiyecektim ki salatanin uzerin de kalp sekli icerisinde DefÖm yaziyordu..
D: omeerr seni seviyorum :))
O: bende seni seviyorum.. Begendin mi ??
D: begenmek ne kelime bayildim :))
O: sevindim :))
Yarim saat sonra yemek bitti ve ben bulasiklari bulasik makinesine dizmeye basladim.. Omer de sandalyeye oturmus beni izliyordu..
O: defne dusunsene 2 tane bir kiz bir erkek cocuklarimiz oluyormus :))
D: erkek sana benziyormus..
O: kiz da sana benziyormus :))
D: ama suan yok keske olsa :((
O: uzulme 2 gun sonra evlenecegiz
Ben ise tutamadigim gozyaslarimi birakmaya basladim..
O: ssssshh aglama bakayim..
Dedi ve bas parmagiyla gozyaslarimi sildi..bende gulmeye basladim..
O: eveett hep boyle gul olur mu ?
Sadece kafa sallamakla yetindim..
O: hadi ben giyinmeye gideyim sende giyin heee
Omer giderken :
D: omer... Beni hic birakma olur mu ??
O: ben seni olsem birakmam.. Sen boyle seyleri kafana takma :))
D: tmm
Omer giyindi sonra ben giyindim..(ONCEDEN MEDYAYA KOYMUSTUM AMA YİNE KOYDUM BAKABİLİRSİNİZ)
ciktik ve omer kapimi acti..
D: tsk ederim :))
O: birsey degil :)
Arabaya bindik ve gitmeye basladik sonunda gelmistik cok heyecanliydim.. Nikah salonuna girdik ve herkes bizi alkislamaya baslamisti benim gozum yasemin ile sinana takildi beraber gelmislerdi..sonra masaya oturduk 20 saniye sonra nikah memuru geldi..
N.M: meraba.... İsimlerinizi alabilir miyim ?
O: Ömer İPLİKÇİ
D:Defne TOPAL
N.M: Siz Ahmet kizi Defne TOPAL hicbir etki ve baski altinda kalmadan hastalikta saglikta Necmi oglu Ömer İPLİKÇİ'yi es olarak kabul ediyor musunuz ?
D: EVETT :))
Alkis koptu...
N.M: Siz Necmi oglu Ömer İPLİKÇİ hicbir etki ve baski altinda kalmadan hastalikta saglikta Ahmet kizi Defne TOPAL'I es olarak kabul ediyor musunuz ?
O: EVETT :))
Tkr alkis koptu..
N.M: sizde onayliyor musunuz ?
N-Ne: evet
N.M: suralari imzalayin..
Hee bu arada nikah sahitlerimiz de benim ki nihan,omerin ki necmi baba :)) ne de olsa artik benim de babam :)) imzaladik..
N.M: bende belediyenin bana verdigi yetkiye dayanarak sizleri kari koca ilan ediyorum..
N.M: gelini opebilirsiniz
Omer bana yaklasti ve dudaklarima yapisti.. Tabiki burada insanlar oldugu icin sadece 1 dk opustuk.. Ve ayrildik..evimize geldik ve yattik...
Bolum sonu...ARKADASLAR BU BOLUM BOL OPUSME SAHNESİ YAZDİM CUNKU BOLUMLERDE HİC OPUSME YOKTU.. SİZİ SEVİYORUM OKUYUCULARİM...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biz Birbirimiz İçiniz (DefÖm)
RomanceArkadaşlar ilk hikayem bazı yerlerde yazım yanlışı yapabilirim.Yorumlarınız benim için önemli ,bide okul olduğu için belki yazamam ama elimden geldiğince yazmaya çalışıcam. Yb'de görüşürüz arkadaşlar.