YEMEK

1.3K 54 3
                                    

//HATİRLATMA\\
Omer dudaklarima yapisti tabi insanlar oldugu icin sadece 1dk opustuk...
Gece evimize gelip yattik...
//YENİ BOLUM\\
Sabah
Omerin agizindan;
Sabah kalktigimda biri yuzumu oksuyor.. Tabi ki defne'm elini cekmemesi icin uyuma rolu yaptim ama 5dk sonra dayamadigim icin bir an dudaklarina yapistim...aslinda hic pisman degilim cunku o benim KARIM..bu arada yarin dugunumuz var..ayy sizinle ben konusurken kendimi optugum kisiye veremiyorum :))
Defnenin agizindan;
Sabah kalktimda omere baktim cok tatli uyuyordu bir an kendimi tutamayip yuzunu oksamaya basladim 5dk oksadim ama doyamadim oksamaya devam ederken dudaklarimda sicaklik hissettim pis hain omerr kesin uyumuyordu benim yuzunu oksamam icin neyse bakalim uyanacak mi ??3dk sonra ayrildik ama omer bey tkr uyudu sanki ben optum... Bende sinir olup kaynar suyu omerin basindan asagiya doktum.. Nasil eglenmistim :))
Omerin agizindan;
Defneyi optum ve 3dk sonra ayrildik sanki o beni opmus gibi tkr uyuma rolu yaptim.. Defnenin gittigini gorunce gozumu acip guldum geldigini gorunce de gulmeyi birakip gozlerimi kapattim.. Ama basimdan asagiya kaynar su dokulunce anladim ki defne kaynar su alip benim kafamdan asagiya dokmek icin gitti...Bende uyanmak zorunda kaldim..
O: askim sen ne yapiyorsun ??!!
D: ilk opup sonra tkr uyuma numarasi yapan kisiye benim yaptigimi yaparlar :))
Ayy bu beni cozmus en iyisi teslim olmak :(( ...
O: evettt yaptim teslim oluyorum :))
Dedim ve ellerimi kaldirdim..
D: iyi hadi bakalim kahvaltiya
O: tmm giyiniyim geliyorum..
Ama defne gitmedi..
O: hayatim ustumu degistirecegim..
Defne elleni bedenine kavusturarak..
D: ne o eve kari mi attin ??!!
O:..
Hayir demeye kalmadan defne aglamaya basladi bir yandan da bavulunu topluyordu..
O: defne h-
D: bana hayat-
Dudaklarina yapistim ve ayrildigimizda defne affetmise benziyordu..
D: affettim :))
Tam defne asagiya iniyordu ki...
O: defne.....seni seviyorum :))
D: ben de seni seviyorum :D
Defnenin agizindan;
Asagiya iniyordum ki.
O: defne...seni seviyorum :))
D: ben de seni seviyorum :D
Sonra asagiya indim... Tabi siz bilmiyorsunuz evimiz 3 katli.. Ama evin guzel mi degil mi olmasi degil onemli olan kalp guzelligidir :))malesef mutlulukla girdigim mutfaktaki kisiyi gorunce yuzum dustu..
(Yeni kisi DENİZ TRANBA)
(Deniz Tranba) D.T:beni gordugune sevindin mi guzelim ??
Suan dusunduklerinizle haklisiniz deniz tranba omerin rakibi hemde en guclu rakibiydi ve bana asikti..
D: yaa sen deli misin ?? Pesimi birak dedim sana!!
D.T: cik ben istedigim zaman istedigim kiza sahip olurum.. Anladin mi beni ??
D: ben simdi sana da senin kizlarina da baslarim yaa !!
O sirada basimda bir agirlik hissettim sonrasi karanlik...
Denizin agizindan;
Defne defne guzel bir kiz benim olmaliydi ve olacak evlerine girdim defnenin kafasina en cam vazoyu vurdurdum..simdi onu bir depoya getirdim ve baglattim..
Defnenin agizindan;
Uyandigimda beni deniz biryere goturuyordu ama bu deniz cok saf aman siz saf dedigime bakmayin o cok kotudur neyse telefonumu unuttugu icin telefondan omeri aradim ve omer neyse ki telefonu acti..
D: deniz biz simdi beylikduzu tarafinda ******** mahallesinde ******* sokakta ***** depodayiz yani simdi dimi ??
D.T: evet te ne oldu bana boyle iyi davraniyorsun ?? Yada neyse bosver :))
Deniz oyle deyince bende telefonu kapattim..
Omerin agizindan;
Ustumu giyindimve asagiya indim ama mutfakta kimse yoktu.. Defneye acaba birsey mi oldu diye merak ettim 5dk sonra telefon caldi actim ama birsey demedim dinlemeye basladim..
D: deniz biz simdi beylikduzu tarafinda ******** mahallesinde ******* sokakta ***** depodayiz yani simdi dimi ??
D.T: evet te ne oldu bana boyle iyi davraniyorsun ?? Yada neyse bosver :))

Telefon kapandi.. Ama defnenin nerede oldugunu bildigim icin icin rahatti hemen polisi arayip adresi verdim polisle ayni anda iceri girdik denizi polisler aldi bende defneyi aldim..
D: polis bey bey 2 gun sonra versem ifadeyi olur mu ??
P:peki hanfendi..
Defneyle eve gittik ve benim eve giderken aklima bir fikir geldi defne boyle endiseliyken onu yemege gotursem aslinda iyi olur bence..
En iyisi defneye soyleyeyim..
O: defne sen eve git benim bir isim var ama dikkat et tmm mi askim ??
D: tmm sen isini yap gel cnm :))
Defne eve gidince bende guzel bir mekan buldum ve
O: 1 saat sonra buraya kimse girmeyecek iki kisilik bir masa, sarap, gullerlede heryeri doseyin ben istediklerimi bir kagida yazicam bu kadar.. Ne kadar istersiniz ??
G: 3.000 lira
Ben de hemen cikarip verdim... Sonrada kagida yazdim ve hersey hazirdi simdi defneyi almaya gidecektim... Arabaya bindim ve eve gittim...
~~~~evde~~~~
Kapiyi caldim defne karsimdaydi tabi ki kimi bekliyordun omer yaa ???
O: cnm hadi gel benle
D: nereye omerr ??
O: surprizz :))
D: hee o zaman gidelim
Simdi defneye bir saka yapmak zorundayim...
O: cnm ben hemen gelecegim sen ***** cafeye git bende oraya gelecegim..
D: tmm cnm
Defne oraya gitmeden ilk ben gittim ve beklemeye basladim..
Defnenin agizindan;
***** cafede
İceri girdigimde kimse yoktu biraz ilerledim ve bir not gordum okumaya basladim
"Seni seviyorum....gulleri izlemeye devam et :)"
Biraz daha ilerledim ve bir not daha..
"Devam et... Suan senden ayri kaldigima uzuluyorum hayatim :)"
Biraz daha ilerledim ve yine bir not..
"Suan senin kokunu koklamayi istiyorum :)"
Ben bunu okumayi bitirdigimde biri cikti bu tabiki omer
O: seni seviyorum hayatimin aski
Senden ayri kaldigimda bir parcam eksik oluyor..
Seninle birlikte EVETT dedigimiz gun iste o gun ben kendimin 4/4'u sen gibisin hayatimin aski :))
D: omer cok iyisin yaa
Deyip dudaklarina yapistim 5dk opustuk ayrildik ve
O: buyrun guzel hanimefendi :))
Yemege oturduk
D:tskler yakisikli beyefendi :))
O: bugun kotu olaylar yasadigin icin iyi gelir diye dusundum..
D:cok iyi dusunmussun askim :)
Yemegimizi yedik ve eve geldik..
O: gel biraz sey yapalim
Ne? Ne diyor bu ya ?!
D: omercigim ne diyorsun ??
O: birlikte olalim diyorum :))
D: evlenmeden olmaz
O: iyi yatalim o zaman
D: ona tmm ama ilk banyo yapacagim
Deyip dudagina buse kondurup dusa girdim..
Dustan ciktim ustume normal bir tayt ustune de siyah sifir kol t-short giydim ve omerin yanina yattim yattim an dudaklarimiz birlesti ve oylece uykuya daldik...
Saat aksam 18:00
Uyandimda dudaklarimiz birlesikti saate baktigimda 18:00 ne ??!!
Kalktim ve omeri uyandirdim..
D: omer hadi yemek yiyecegiz..
Omer kalkti ve
O: yemege ne gerek var ben seni yerim :))
D: bende seni yerim:)) ama evlenince :))
O: iyi tmm
Yemege indik ve yedik sonra yine yataga yattik ve uyuduk..

Biz Birbirimiz İçiniz (DefÖm)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin