Merhaba ben Eda. 17 yaşında babasının arkasından bir resim sergisine sürüklenen biriyim. Evet babam büyük bir iş adamı. Kamacı Holding'in sahibi ve bende onun talihsiz kızı. Sergi için hazırlanmaya başlamıştım. Beyaz gömleğimi giyip altınada siyah dizimin hemen üzerinde bir etek giydim. Gömleğimin uçlarını eteğimin içine soktum. Gömleğin kollarını katladım ve üstüne siyah birazcık resmi bir görüntü veren siyah ceketimi giydim. Altına ise topuğu çok uzun olmayan dolgu topuk siyah ayakkabılarımı giyindim. Sabah duştan sonra ördüğüm saçlarımı açık bozulmasın diye biraz sprey sıktım. Makyaj yapmayı pek sevmediğim için sadece parlatıcı sürdüm. İri ve kahverengi gözlerime birşey sürmedim çünkü kiriklerim çok olduğu için zaten sürme sürmüş gibi duruyordu. Sadece rimel tarağıyla biraz şekil verdim. Aşağı indiğimde babamın beni beklediğini gördüm. Yanına gidip gülümsedim.
-İşte benim kızım. dedi babam gülümseyerek.
Babamın koluna girdim ve beraber dışarı çıktık. Her zamanki gibi kapının önü gazetecilerle habercilerle doluydu. Onlara pas vermeden direk arabaya binip sergiye doğru yol almaya başladık. Gideceğimiz sergi salonunun yanındaki salondada moda sergisi olacağını duymuştum. Ama eğer oraya gidersem babam tepeme binerdi. Çünkü o sergi rakibine ait bir sergiydi. Sergi yerine vardığımızda etraf yine gazetecilerle doluydu. Arkamı dönüp baktığımda Chen oppayı gördüm. Geri önüme döndüm ama az önce gördüğüm şeyi idrak edince gözlerimi kocaman açıp tekrar oraya döndüm. Tabikide yoktu. Kimse değilde EXO-M in ana vokalisti burda olacaktı ha? Bazen hayal gücüme şaşıyordum cidden. Umursamadan sergi salonuna girdim. Cidden çok güzel çizilmiş resimler vardı. En çok hoşuma gidense isimsiz bir tabloydu. O kadar güzel çizilmişti ki anlatamam bile. Aşkı anlatan bir tablo olduğu her galinden belliydi. Bir kadın ve erkek birbirine sarılıyor, etraftaki insanlar ise onları ayırmaya çalışıyordu. Aşkın ne olursa olsun her zaman kazanacağını anlatıyordu bence bu resim. Çok etkileyiciydi. Bunu alıp odama koymak istiyordum. O sırada bir ses duydum.
-Güzel bir tablo değil mi?
-"Evet öyle"dedim ilgisizce.
-Sence... bu tablo ne anlatıyor?
-Bence bu tablo aşkın simgesi olabilecek kadar güzel ve hissederek yapılmış. Her şeye rağmen birbirine sarılan bu iki kişi aşkın sevginin herşeyin üstesinden gelebileceğini , aşkın herşeyden üstün olduğunu anlatıyor. Peki ya sizce?
-"Bende sana katılıyorum. Fark ettin mi bilmiyorum ama bu fotoğrafta " dye başladığında sözünü kestim.
-Hayır fotoğraf değil bu bir resim. Fotoğrafı çekersin ama resim çizilir.
-"Oh affedersin. Bu resimde kadında erkekte ağlıyor belli ki canları yanmış. Birşey canlarını çok yakmış. Ama herşeye rağmen sarılıyorlar. Bence burda aynı zamanda iki kişinin birbirine olan sevgisinin ve güveninin çok güçlü oluğunu anlatıyor. Eğer gerçekten sevmişlerde tabi. " dedi. Cidden çok güzel bir yorumdu. Geldiğinden beri yüzüne bakmadığım kişiyi merak edip ona döndüm. Tanrım şu an rüya görüyor olamlıyım. Karşımdaki Kim Jong Dae olamaz. EXO'yu tanıdığımdan beri resmen aşık olduğum Chen olamaz değil mi?
-"Hey iyi misin?" diye sorduğunda artık gerçek olduğuna emin olmuştum.
-Şey affedersin. Ben beklemiyordum. Haliyle şaşırdım biraz.
-"Önemli değil. Aslında ben yandaki sergideydim ama pek ilgi alanım değil. Bu yüzden buraya geldim. Dolaşırken seni bu resime bakarken gördüm. Derin bakıyordun. Sanırım sende sevgi tatmamış bir insansın. " dedi. Evet anne sevgisi tatmamıştım. Nedeni ise annemin beni doğururken ölmüş olmasıydı. Babam annem öldükten sonra benimle ilgilenmemiş acısını unutmak için kendini işine vermişti. Ben ise bakıcıların elinde sevgisiz büyümüştüm. Aşkın ne olduğunu bilmiyordum. Sadece kitaplardan okuduğum kadarıyla biliyorum. O kitapları okudukça bu duygunun nasıl olduğunu hep merak ediyordum. Taki o güne kadar. Onu onun gözlerini gülümseyişini gördüğüm an herşey durmuştu. İlk defa o zaman aşkı hissetmiştim. Nasıl olduğunu kitaplardan hissetmeye çalışmamıştım ilk defa.
-"Evet. Benim annem doğum yaparken ölmüş. Bu yüzden sevginin ne olduğunu bilmiyordum. Ama kitaplardan öğrenmeye çalıştım hep. Hiçbir zaman işe yaramazdı. Sonra birini tanıdım ve anladım ki sevgi, aşk kitaplardan öğrenilebilecek birşey değil. Aşkı hissedersin , bunun dışında öğrenmek imkansızdır. " diye sözlerimi bitirdiğimde gülümsediğini gördüm. Tanrım televizyonda gördüğümden daha güzel bir gülüşü vardı. Beni benden alıyordu.
-"Haklısın. Sanırım bende kitaplardan öğrenmeye çalışmayı bırakmalıyım? Ha ne dersin? Belkide kalbime biri çoktan değmiş bile olabilir "deyince beynimden vurulmuşa dönüştüm ne yani sevdiği biri mi vardı.
-------------------------------
Merhaba biliyorum bu bir one shot ama iki bölüm olacak. Üç bölümede çıkabilir. Duruma göre değişir yani bilmiyorum şu an. Eee sizce nasıl başlamış. Medyadaki şarkı One Ok Rock - Whereever You Are ve EXO'dan kendime abi yani hyung seçtiğim birtanecik Chen hyung um. 💙💙💘😂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cheda ✌️(One Shot)
FanfictionGerçek aşkı arayan bir idol ve ünlü iş adamının kızı. Bakalım birbirlerinin ömürlerini beraber geçirecekleri kişiler olduğunu anlayıp birlikte olabilecekler mi?