-2-

132 5 11
                                    

Resim sergisinin üzerinden neredeyse 1 hafta geçmişti. Bu süre içinde onunla ilgili tek bir haber almamıştım. Aslında, onun başka birini sevdiğini düşünürken haberini almak istemezdim doğrusu. Onun başkasını sevdiği düşüncesi bile beni harap ederken olurda böyle bir haber yayınlanırsa ölürdüm.

Aslına bakarsanız pek dayanamamıştım da. Yarın için EXO konser bileti almıştım. Kim bilir belki o 1 hafta sonra yine göz göze gelecektik. Bu bile yeterdi bana. Gözlerine kilitlenmek ve bir daha kopmamak üzere sımsıkı bağlanmak. Mümkün müydü? O bu kadar gözler önündeyken. Ben babamın kızı ve kore'nin en büyük şirketinin varisi olarak gözler önündeyken. Mutlu olabilir miydik? Ama birde şu vardı. O, beni sever miydi?

Bu düşünceleri bir kenara bırakıp kulaklığımı taktım ve "To Heaven" dinleyerek kendimi ve tabiki gülüşünü düşünerek kendimi uykuya bıraktım.

-Ertesi Gün-

Gözlerine vuran güneş ışığıyla kafamı yastığa gömdüm. Yatağın içinde kaybolmuş telefonumu çıkardım ve açma tuşuna bastım. Harika! Şarjım bitmişti. Hemen kalkıp telefonumu şarja taktım ve banyoya geçtim.

Perçemimi ayırıp kalan saçlarını tepeden sıkı bir at kuyruğu yaptım ve perçemimi düzleştirdim. Bağladığım kısmı ise su dalgası yaptım.

Tekrar odama döndüğümde saatin öğlen öğlen 1 olduğunu gördüm. Konser 7'deydi ki bu harika bir şeydi. Ne giyeceğimle ilgili bol bol düşünebilirdim.

Bilgisayarımı açtım ve en sevdiğim playlist i açtım. Şaka mısınız? Tabiki Chen'in şarkılarının playlist'i. Ve birkaç şarkı daha var. Mesela, Lay'in One Person ve Monodrama şarkıları.

Dolabımın karşısında dikildiğim an odamda 3. dünya savaşının çıkacağını tahmin etmiştim.

-3 Saat Sonra-

Belkide binlerce kombin denedikten donra giydiklerim garip olmuştu belki ama benim hoşuma gitmişti. Üzerinde "This girl loves Chen" yazan siyah t-shirt'ümü ve siyah dar paçamı giydim. Ayakkabı olarakta yine siyah boğazlı bir converse giydim.

Çok abartmaya gerek yoktu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çok abartmaya gerek yoktu. Hem orada kendi kendime dans edecek şarkı söyleyecektim. Rahat birşeyler giymek yaratıma olurdu.

Makyaj masama oturdum ve sürmemi çekip parlatıcı sürdüm. Yaklaşık 10 dakika telefonumun şarjının %100 olmasını bekledim. Dolduğunda telefonu arka cebime sıkıştırıp aşağıya indim.

Mutfağa girip birşeyler atıştırdım. Anahtarlarımıda alarak evden çıktım ve arabama binerek konser alanına gitmeye başladım. Yeni albümleri "EX'ACT'in" ilk konseri olacaktı. Eminim onlarda şu an çok heyecanlıydı.

Konser alanına vardığında çoğu fanın daha 2 saat olmasına rağmen burada olduklarını gördüm. Gerçi bende buradaydım ama sallayın onu şimdi. VIP biletim olduğu için şimdiden içeri girebilmiş ve yerimi almıştım. Cidden kocaman bir yerdi. Buranın ağzına kadar dolu olacağı akıl almaz birşeydi. O kadar çok seviliyorlardı ki. Gerçi bu normaldi. Onlar EXO!

Cheda ✌️(One Shot)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin