Yui pov.:
E Ajunul Craciunului si maine e Craciunul. E prima data cand nu-l petrec cu mama si cu tata,dar na,ei au murit si noua mea familie sunt acesti vampiri.
Ma uit pe geam si vad ca ninge,ma imbrac gros pentru a iesi afara. Ies pe usa camerei mele si ma grabesc spre living pentru ai anunta si pe ceilalti. In living erau toti. I-am intrebat:
Yui: -Voi nu veniti afara?
Ayato:de ce-am iesi pe gerul acesta?!
Yui:Dar va imbracati gros si nu o sa mai simtiti frigul. Si plus ca e frumos sa te joci in zapada.
Ayato:bine.eu ies
Laito:daca,,Little Bitch" zice ca e frumos sa te zoci cu zapada,eu ies.
Yui:Nu-mi mai spune asa. Tu si in Ajunul Craciunului ma faci asa!?
Laito:cum spui tu. ,,Little Bitch". Hahahahaaa
Yui:fuuuuuuu.......
Kanato se trezeste si el vorbind:
Kanato:Tedy nu vrea.Iar daca Tedy nu vrea,nici eu nu vreau.
Imi vine sa-i zic ceva de dulce, dar mai bine nu,ca acum il vad la gatul meu.
Kanato:bine,vin si eu cu Tedy.
Yui: deci pana la urma veniti afara sau nu?
Shu:da fa,venim. Numai taci din gura ca esti galagioasa.
Yui:fuuuu...
Shu:Shsh...
Ce enervant e Shu!
Am iesit afara si m-am aruncat in zapada,ceilalti stateau intr-un singur lor si...practic nu faceau nimic.Erau asa de enervanti.
Subaru intindea limba ca sa prinda un fulg.acum serios,el parca parea mai normal la cap. Bine sa excludem partea cu datul in pereti ca dobitocul.
Yui:Subarule ,fulgii nu-s de mancare.
Subaru:stiu,dar mereu ii vad in fiecare an la fereastra si ma intreb daca sunt reci. Si tocmai am aflat. Mi-a inghetat limba.
Ayato:hai spune. Cum ne jucam cu zapada?
Yui:pai puteti sa faceti un om de zapada.
Laito:prea plictisitor.altceva.
Reiji:vorbeste pentru tine. Eu cu Kanato o sa facem un om de zapada.
Yui:ok. Mai puteti sa va bateti cu bulgarii de zapada. Luati in mana o gramada de zapada si faceti o bila din ea si apoi puteti sa aruncati.Iar eu sa merg sa patinez pe lac.
Ayato:Serios?! Lacul nu este inca inghetat. Si stiu ca ultima data cand ai cazut in piscina ,mai avei putin si te inecai,pana ce eu te-am salvat.
Yui:nu am cazut in piscina ci tu m-ai aruncat pentru ca aveai draci in .... .
Ayata:Hm..eu nu imi amintesc.
Yui:fuuuuu...
Shu a aruncat cu un bulgare in Ayato si din acel moment am inceput cu totii sa ne batem cu bulgarii.Acesta e primul capitol. Sper ca v-a placut si astept comentarii.
O seara buna.
CITEȘTI
Craciunul la Fratii Sakamaki
FanfictionFratii Sakamaki descopera adevaratul spirit al Craciunului,cu ajutorul lui Yui.