Cand am veni de-afara,toti s-au aruncat pe fotolile lor. Numai eu stateam in picioare.
Ayato: nu stiu cum sunteti voi,dar eu sunt frant. Nu mai vreau sa misc un deget.
Shu deja adormise,iar Laito se întinsese pe toata canapeaua.
Numai eu stateam in piciore întrebându-i:
Yui:Haideti la supermarchet!
Laito:esti nebuna?! Pana acum ne-ai obosit prin zapada si acum ne spui sa mergem la supermarchet?!
Yui:da si dupa supermarchet la colindat.
Cand termin de vorbit, Laito vine la mine si ma musca de gat. Eu lesinand. Ce nesimtit!Dupa 3ore:
Ma trezesc in camera mea.ies din camera si ii verific pe toti. Toti dormeau. Mama ce puturosi sunt! Ca sa-i trezesc am pus o alarma,iar acea alrma i-a trezit.
Reactia lui Shu fiind:
Shu:dute-n pana mea de vaca. Te joci rau cu focul.
Yui:haideti.ati dormit destul. Haideti sa luam bradul si cadourile de Craciun.
Kanato:aaa.Daca e vorba de cadouri,mie si lui Tedy ne plac.
Reiji:bine venim. Numai sa ne lasi.Shu pov.:
Ce enervanta e. Dar na, te pui cu o vita.
Ne-am dus la magazin si cand am intrat ne-am minunat cat de multe luminite si ornamente de Craciun. Erau brazi mai mici si mai mari. Am luat un carucior si m-am pus in el.Yui pov.:
Am luat doua cosuri pentru ca intr-un cos s-a pus Shu,iar in primul am inceput sa punem toate necesare pentru Craciun.
Ne-am despartit in echipe de cate 2 si o echipa de 3. Eu cu Ayato si Laito;Reiji cu Shu si Kanato cu Subaru.
Eu cu echipa mea o sa alegem bradul,beteala si globuleţele. Subaru cu Kanato luminitele iar Reiji si Shu o sa duca caruciotele.
P.S:L-am dat jos pe Shu din
carucior.
Am mers sa alegem bradul.
Yui:sa luam unul alb.
Ayato:nu.eu vreau verde
Laito:si eu vreau tot verde
Yui:bine luam verde.
Laito:sa-l luam pe acesta mic ca e la 50 de lei.
Ayato:Bai.Noi avem ditamai livingul. Cum sa pui bradul asta mic in livingul nostru?! O sa-l luam pasta de 15 milioane.
Yui:si eu zic la fel.
Ayato:si plus ca-l punem la cheltuiala pe Reiji. Fi si tu smecher.
Yui:ok. Am luat bradul, dar cum il ducem acasa?
Ayato:obligam pe cineva sa ni-l duca.
Yui:cum?
Ayato:esti chiar proasta!
Yui: Aaa.
Laito:vezi ca ti-ai dat seama?!
Yui:asa. Acum sa mergem sa alegem beteala si globurile.
La raionul de beteala Ayato ai Laito se certau.
Ayato:sa luam beteala rosie si argintie.
Laito:Nu. Sa luam beateala verde si argintie.
Ayato:Bai. Daca bradul e verde,de ce ai pune beteala tot verde!?
Yui: luati beteala rosie si argintie. Deoarece acestea sunt culorile festive.
Laito:dar si verde e festiv.
Yui:stiu.dar noi avem deja brad verde.
Laito:offf... Bine luam beteala rosie.Intre timp cealalta echipa:
Subaru pov.:
Am gasit niste luminite frumoase dar Kanato vroia unele cu ursi.
Subaru:le luam pe acestea care sunt colorate , nu cele cu ursi. Daca vrei ia-ti pentru tine in camera. Dar o sa luam 20 de luminite din acestea.
Kanato: de ce atatea? Stiu ca avem casa mare dar de ce atatea?
Subaru:pai aceste luminite au doar 2metri si nu ajunge la ditamai conacul.
Kanato:aaaaaAyato pov.
Cand sa plecam acasa ne-am dat seama ca nu putem duce bradul(bine,putem sa-l ducem. Dar nu avem chef sa-l caram. Eu impreuna cu Laito si subaru ne-am dus la niste oameni mai fortosi si i-am amenintat ca daca nu ne cara bradul le bem tot sangele.
Acesta a fost al doilea capitol. Sper ca v-a placut si astept comentarii.
CITEȘTI
Craciunul la Fratii Sakamaki
FanficFratii Sakamaki descopera adevaratul spirit al Craciunului,cu ajutorul lui Yui.