Çeşme sahil

17 5 0
                                    

Geceyi Eftolarda geçirmiştim.Bir sürü dedikodu sohbet derken uyuyakalmıştık.Sabah teyzemin sesiyle uyandım."Hadi uyanın uykucular kahvaltı hazır"diye sesleniyordu.Gözlerimi açtığımda duvardaki saate baktım ilk kez bu kadar çok uyumuştum.Saat 1'i geçiyordu.Eftoya baktığımda yamuk yumuk ve ağzı açık bir şekilde hala uyuyordu.Yatağına oturup "hadi uyaaaan eftom"diye bağırınca sırtını dönüp"git başımdan kızım daha sabahın körü"dedi."Kız ne sabahı kalk yoksa su getiririr dökerim"deyip ayağa kalkınca ellerini teslim olmuş bir vaziyette kaldırıp"tamam tamam Niho patron valla kalktım"deyip yataktan fırladı.Kahvaltı bahçeye hazırlanmıştı ve annemlerde gelmiştiler.Teyzem eniştem Eftom annem babam yine hep beraberdik herkesin neşesi yerindeydi.Birden Efto anneme bakıp "Deniz teyze biz kahvaltı dan sonra sahile gitmek istiyoruz"dedi.Annem de şaşırarak "Kızım tabiki gidebilirsiniz de akşamı bekleyin bu ne acele"dedi.Ben de "ya anne hadi ama çok durmayız"deyince onay verdi.Kahvaltıdan sonra koşarak eve girip bikinilerimizi giydik.Gereken her şeyi aldiktan sonra bisikletlere bindik ve sahile gittik.Sahile gelince 20 dakika kadar yer aradık o kadar kalabalıktı ki kaybolmayalim diye ellerimizi bırakmadık.Nihayet uygun bir şezlong bulunca Efto parayı ödeyip hemen güneşlenmeye başladı.Ben de uzanıp biraz güneşlendikten sonra ayağa kalktım "Efto arkamdan gelirsin denize giriyorum"diyerek kıyıya doğru yürüdüm.Hiç cevap vermedi müzik ve hayal alemine dalmıştı büyük ihtimal.Deniz kıyısına gelince küçük çocuklara baktım kumdan kaleler yapıyorlardı.Aklıma çocukken Eftoyla yaptığımız kumdan kaleler geldi gülümsedim.Denizde dikilerek belki 10 dakika durdum hala dalamamıştım gerçekten su soğuktu.Arkamdan efto gelince pat diye ittirdi beni ve sayesinde suya bodoslama dalmış oldum.Biraz açıldık ve yaklaşık yarım saat kadar yüzdükten sonra denizden çıktık.Ben eşyaları topladım.Duş ta aldıktan sonra bisikletlere doğru yürümeye başlamıştık.Bir anda Efto durdu ve"aaaa Berkay değil mi o "diye bağırdı.Evet çocukluk arkadaşımız Berkay oradaydı ve bize doğru yürümeye başladı."Inanmıyorum kızlar demek geldiniz"dedi ve ilk önce Eftoya daha sonra bana sımsıkı sarıldı."Kızlar daha çok vaktimiz var nasılsa benim şimdi önemli islerim var"deyip güneşlenen kızları isaret etti.Alkış yapıp "vay vay hiç değişmemişsiniz küçük bey"dedim gülerek.O da güldü ve sonra "kızlar akşama mutlaka bekliyorum bizim cafeye canlı müzik yapacağız Niho istanbuldan yeni bir eleman geliyor o da senin gibi kemanla konuşuyor"deyince gülümsedim."Hmm bi test edelim bakalım o zaman akşama dedim".Efto da el çırpıp "yaşasın yine beraber olacağız her yaz olduğu gibi hadi Niho oyalanmayalım da eve gidip hazırlanalım"diyince gülümsedim.Berkay da"Görüşürüz kızlar "diyip yanımızdan ayrıldı.Biz de bisikletlere binip evin yolunu tuttuk.

NİHAVENDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin