Bölüm 1

424 31 12
                                    

Büşra
Sabah saçlarımı tarafığım gibi dışarı fırladım.Malum ilk set günüydü.Rol arkadaşım burak olucakmış.Onu medcezir ve kaçak tada görmüştüm yani yakışıklı.Hemde baya yakışıklı kesin sevgilisi vardır.Ki olmasa bile banane.Dilan beni ağaç etmeyip kök salmamı sağlayan kişi.8 yıldır arkadaşız.O gün bugün hep bekletir beni.Sonunda benim arabama bindik dilan hemen makyaj yapma çabasına büründü karşısındakilere güzel gözükmek istiyordu bense umursamıyordum bile sanki evlenince sabah uyandığında makyajsız görmeyecekmiş gibi uğraşmaya gerek yok.
Burak
Evden çıktım ve arabama bindim setteki Cesur karakterini oynayan alperen le oyunculuk dersleri sırasında tanışmıştık.Baya iyi arkadaş olduk.Hızlıca arabaya atlamamla alperenin sürmesi bir oldu
-----------------------------------
Sonra büşra dilan ve alperen burak sete varmıştı
Burak
O kadar kızın arasında birini gördüm kısa saçlıydı.Ben kısa saçlı sevmem.Bir kere kadın dediğin siyah saçlı olucak upuzun saçlı böyle.Bi kere bu kahverengi saçlı bide kısa ama çok zarif italyan deseler inanırım.
Büşra
Burak bana bakıyordu bense fark etmemiş gibi yapmaya çalışıyordum ama acayip yakışıklıylı.
-----------------------------------
Sonra senaryolar verildi ilk sahneler çekildi burağın az sahnesi vardı.büşra oynarken burak a bakmadan yapamıyordu.Sonunda sahneler bittiğinde kafeye gitmeye karar verdiler........... Kafe ye gittiker herkes oturdu burak ın hefefi büşranın yanına oturmaktı ki başardı ve hemen yanına oturdu
Sonrada kulağına eğildi ve "Sana daha önce güzel olduğun söylendi mi?" Dedi yan gülüşünü yaparak
Büşrada " sana daha önce yakışıklı olduğun söylendi mi?" Dedi." ben bunları her kadından duyuyorum zaten ama senden duymak dahada hoş oldu" "eski defterler baya geniş galiba" " defterde yaprak bitince yeni sine geçmek gerekir ama"
"Ooo burak bey çapkınız galiba" "huyum kurusun gizel kadın görünce yerimde durmam zaten o yüzden seninle sohbet ediyorum"
"Hangi kitaplardan buluyorsun bu lafları" "tecrube diyelim" dedi yine gülerek "gülme söyle" şaşırdı "niye ki?" Büşrada cevapladı " sen öyle gülünce ben aklımdakini bile unutuyorum" dedi kızarak."Dahada utanacağın zamanlar da gelecek"
(Sapıkkk burakkk)
-----------------------------------
Büşra
Sonra kafeden ayrıldık ve herkes evlerine gitti.

İlk bölüm hayırlı uğurlu olsun bu arada burak biraz çapkın olucak❤️
Yb ya bu akşam yada yarın gelir🔮

Aşk sana benzerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin