Büşradan
Kulağıma iyice yaklaştıktan sonra kulağıma 'ben kazanıcam demiştim' dedi lanet -_- .Sonrada bana bakarak 'akşam odama gel sana süprizim var' dedi.Sonrada kapıya doğru yöneldiğinde 'tamam' dedim.Yüzünü bana dönüp ellerini saçlarına götürerek sırıttı.'Belkiyorum ;)' dedi ve kapıyı kapatıp gitti.Benimde aklıma neler geldi ya.Günahını aldım çocuğun.O değil de ben kaç gündür resmen burak'ı tahrik etmeye çalışıyorum.Bak böyle diyince çok tuhaf geldi.Adamın bir bakışı var adana merkes patlıyor herkes.Bi görseniz.Göremezsiniz aslında çünkü benim onda gördüğümü kimse göremez.Edebiyat yaptı alkış yazarımıza (thanks bibik) Sonra aklıma geldi.Sahi ben niye sabahtan beri havluylayım.Dolabı açtım.Siyah bir pantalon,üzerineyse gömlek giydim.Pek özen gösteresim yoktu kendime.Koşarak burağın odasına gittim.Kapıya 2 kez vurdum.Kapıyı ağlayan bir Mr.Kirpik açtı.Hemen içeri daldım.
'Ne oldu sana?'
'Yok bişey'
'Nasıl yok ağlıyorsun ama '
'Büşra bak cidden yok'
'Anlat,anlatmadan gitmiycem'
'Sana kaç kez daha birşey yok diyeceğim?Yok işte büşra!'
'Sende zaten salak salak içine esti diyo ağlıyosun dimi?!Mal mıyım ben?!'
Burak birden sinirlendi.İlk kez böyle görmüştim onu.Deliricek gibiydi.Yataktan kalktı ve bana baktı ellerimden tutup yukarı çekti.Ama sinirle birden çekti.Elimi çok fazla sıkılıyordu.Birden çekmesiyle burun buruna geldik.Hala sinirliydi.Buz dağı,pis nevale,soğuk kirpik adı üstünde soğuk işte.Öpücek mi?Çekilicek mi? Belli değildi şuan.Sadece öylede duruyorduk.Sonra elini bileğime götürdü.Sıktı.Kulağıma yaklaştı ve
'Sen iyice kendini adabte ettin benim hayatıma.Kolay girdin kolay çıkarsın.Beni sinirlendirme.'
Bileğimi dahada çok sıkmıştı.Canım acımıştı belli etmemeye çalışsamda resmen morarmıştı kolum.Birden kolumu çektim elinden.Mosmor olmuştu.Ben dayanamam acıya.Küçükkende böyleydim.
Ağlamaya başladım ama sessiz sezsiz.İçimden sadece gözyaşlarım dökülüyordu.Sonraysa elimin tersiyle sildim gözlerimi.Burak'a baktım hala sinirliydi.Bu akşam daha ne kadar soğuyabilirim ki ondan?Diye düşünmeye başlamıştım.Sonunda konuşmaya karar verdim.
'Sen,niye böylesinn niye böyle davranıyorsun bana?' Dedim ağlamamak için kendimi zor tuttuğumu belli eden sesimle.Bana bakmadı bile.Ne yaptım ben ona?Bana zarar verecek kadar nasıl gözü döndü?Eline telefonunu aldı.Ve tekrardan bakıp delirdi.Birşeye bakıyordu.Belliydi.Elinden telefonu aldım.İyide nasıl yani?Buna mı inanmıştı?Bu sefer kalbimi çok acıtmıştı bu.Nasıl inanırdı buna?!
Merhabağğğ.Uzzzzzuuunnn bir aradan sonra geri geldim.İthaf için özelden ulaşabilirsiniz.Her türlü büşbur düğününde itinayla halay başılık yapılır bilginize djdjdj bi sonraki bölüm her bi halt karışçak.Çok azcık bir +18 e kayma durumu olabilir ama öyle çok değil.Neyse ben kesit vermeye devam etmemeliyim bence.Bölümü anlatçam nerdeyse.Neyse sezon finali yapan AyaTokmakolu yapmağğğğ.Bi bebek doğduğunı göremedim dkdk.Bu arada ben kırgın aşk için çok iyi şeyler saklıyorum.Komik ve duygulu bir bölüm gelecek kırgın aşka.Neyse iyi günlerrr🍎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk sana benzer
Teen FictionBüşra ve Burak ın set hayatında değişen hayatı benim eklemelerimle değiştirildi❤️