Bölüm 8

272 26 22
                                    

Resim,yıl:2008
Büşra
Tan,beni evden aşağıya çağırınca koşarak indim.Sahile doğru yürüdük.Sonra birden bende anlayamadan beni kucağına aldı ve ağaca yasladı.Saat gecenin 22:00 ydi geçti ama biri görebilirdi.En önemlisiyse ben istemiyorudum.
'Tan yapma'
'Ya nolcak kızım,görmez kimse.Nolcak 2 dakika şurda biraz eğlensek?'
'Tan hayır dedim zorlama'
Tan beni dinlemedi ve boynuma yöneldi.Öpmesine izin vermedim.Geri çekildi ve beni yere indirdi.
'Sana yapma demiştim!' Dedim ve Tokat atıp oradan uzaklaştım.Birdaha da Tan ile karşılaşmadım.
Günümüz Yazardan
Gizli bir numara tan ın tam Büşrayı ağaca yaslayıp boynuna yöneldiği kısmın fotorafını atmış.Burakta bu fotoraf yeni sanıp delirmiş.
'Nasıl inanırsın buna?!'
'Mal değilim ben!Çocuk yok karşında!'
'Bak burak bu çok eski bi fotoraf eminim seninde eski sevgililerin var-'
'Benimde vardı! Ama hiç böyle seyler olmamıştı!'
Büşradan
Şuan beni suçladığı şey çok canımı yakmıştı.Benim bekaretimi başkasına verdiğimi düşünüyordu.Benimse aklım,hala fotorafın nasıl çekildiğindeydi.Aklım almıyordu.Hangi manyak niye 2008 yılındaki bi resmi atsın ki.Burak beni kolumdan tuttu ve duvara yasladı.Daha ne kadar beni aşağılayabilirdi karşısında?Sorusuna son kez cevap verecekti.Her zaman.
Yapacağı şeyi anladığımda zaten tepki vermek dahi istemiyordum.Kıpırdamadan duracaktım.Zaten o benim onu aldatmadığımı,bu fotorafın eski olduğunu anlacaktı.Elini pantolonuma götürdü.Çıkarttı,sonrada hızlıca külodumu çekip attı.Sonrada parmağından birini içime soktu.Acıyla inledim.İnanmıyordu bana.En çokta bu yakıyordu canımı.Sonra parmağını çekti.
'Yalan söylememişsin sen cid-'
'Noldu rahatadımı için!?'
Yerdeki kıyafetlerimi aldım ve giydim.Sonrada Burağa baktım.Pişman olduğu belliydi ama beni suçladığı şey çok canımı yaktı.Ona birşey dahi demek istemiyordum.
'Büşra ben gerçekten-'
'Lütfen sus!Konuşmak istemiyorum'
Dedim ve hızla odadan çıktım.Arkamdan gelince kapıyı suratına kapattım.Burağın önünde ağlamak,isteyeceğim son şeydi.Elimi ağzıma götürdüm.Ağlama seslerim duyulsun istemiyordum.Duvara yaslandım ve yere çöktüm.Nasıl inandıki?Nasıl!? Hala aklım almıyor.Bir süre orada durduktan sonra odaya geldim  kendimi yatağa attım.Uyumak istiyordum,sonsuza dek.

Aşk sana benzerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin