Bölüm 5

230 25 5
                                    

Büşra tüm gün evde pinekledikten sonra(tıpkı ben yahu kdkd)burak'ı aramaya karar verdi.Ama telefonu açmadı.Sonra aradan 5dk geçti ve yeniden aradı burak yine açmadı.
Bu sefer mesaj atmaya karar verdi.
"Burak ne oluyor niye cevap vermiyorsun?"
"İşim var."
"Ne işi bana işim yok demiştin"
"Büşra uğraşamam senle şimdi işim var"
"Tamam!Anladım!haddimi bildirdin saol!"
"Ya büşra bak ben öyle demek istemedim"
"Umrumda değil!"
Ertesi gün
Büşra
Bavulumı hazırladım ve aşağıya arabama indim.Bugün set için izmir e gidicektik.tab2 yarım t-shirt ve kısa şort lar la doldurdum bavulu.Ödeticem burağa dünkü atarını.Operasyon başlasın o zaman.
Burak
Dün gece büşra yı çok kırmıştım o kadar büyütmeme gerek yoktu.Salak saçma şeyler yapıyorum artık.toplamam lazım kendimi.
Arabama bindim ve  sete doğru yol aldım bölümler izmirde devam edicekti.
Büşra
Burak ta sete geldi.bende artık oyunu başlatmaya karar verdim Burak yanıma geldi ve "özür dilerim.Abarttım"dedi ben de "tamam" dedim ve yanından uzaklaştım.
İzmir
Burak inadına yapar gibi odalarımızı yan yana istedi.Benim için bu avantajdı.Oda servisinden kırmızı şarap isteyip tab2 yanıma aldığım şort ve yarım t-shirt lerden birini giydim ve elime şarapları alıp burağın kapısını çaldım.Kapıyı açınca bana şaşkın şaşkın baktı bende içeri daldım ve "film izleyelim mi?"dedim güldü ve "olur"dedi.Yatağa oturduk ve filmi izlemeye başladık film nerdeyse bitmek üzereydi tabi benim planım bu film sayesinde gerçek olucaktı.
3saat önce
Evimden çıktım ve bir dvd ciye gittim internetten aradığım o filmi aldım ve arabama bindim
Şimdiki zaman
Film iki sevgiliyi anlatıyordu.İkisi bir yarışa giriyorlardı.Bu görevse birbirlerinden uzak durmak.İlk kim dayanamazsa o kaybeder.kaybedenin ne yapacağına kazanan karar verir.Film bitince burak beni öpmek istedi.Bende kendimi geri çektim ve "bak şimdi bize bu film deki gibi bir oyun oymayalım mı?"
"Olur da niye?"
"Bilemezsin belkide sana yaptırmak istediğim bir şey vardır"
"Ne gibi mesela(yan gülüş)"
"Oha abarma mal!"
"Bana diyene bak"
"Öff tamam ya ben gidiyorum şimdi ama yarın oyun başlar"
"Tamamdır ben kazanıcam sonra da sana ne yaptırıcam tahmin ediyorsundur."
"Öff.Kazanamayacağın için sorun yok"
"Sen öyle san"
Selağğm yazmaktan yoruldum ya ben çok çabuk sıkılıyorum yazmaktan.Neyse bir sonraki bölüm baya saçmalıycam bilginize msksksö.
Evet yb güzeldi
Tmm
Tşk.
Byü

Aşk sana benzerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin