Chapter 2

63 10 0
                                    

Usla sam u kucu i vidjela smrknutog oca.Imao je prekrizene ruke i sigurno je trazio od mene objasnjenje za Nialla.

'Ko je onaj plavi momak?'Cula sam kako je rekao jer otac se uvijek jako brinuo o meni.Ne zeli da budem povrijedena,a opet nezna da ako se bude previse brinuo i zabranjo mi izlaske da cu zauvjek ostati sama.

'Prijatelj tata,neboj se nije mi momak'Uzadhnuo je dosao do mene i zagrlio me je.Hvalio mi je njegov zagrljaj iako oca nisam vidjela tek nekoliko sati.

'Ajde idi u sobu i uci'Klimnula sam glavom i nasula sebi casu vode a onda krenula u sobu drvenim stepanicama.

Usla sam u svoju sobu koja je sva bila i bijelo crnim tonovima.Nije bila ni prevelika ni premala.Za mene je bila dovoljna,djeciji krevet ormar na klizanje i radni sto je sve sto imam u sobi.I imam dobar pogled na komsije.

Uzela sam historiju i pocela sam uciti danasnju lekciju.Zanimljiva je tema ali meni iz glave ne odlaze one divne plave oci.

Protresla sam glavom.Trebas ga se kloniti Mad,ali izgleda da to nije moguce jer mi se sam moj nadimak koji je on smismlio uvukao u kozu.Volim cuti kako izgovara moje ime,on to govori na neki poseban nacin.

Madalyn smiri se ne smijes zbog jednog momka popustiti u skoli.

Vratila sam se citanju knjige iako nisam mogla mirno razmisljati.Stalno mi je on bio pred ocima,taj njegov
osmijeh.......

Zar je moguce da se covjek zaljubi za jedan dan?

(........)

Jutro kao i svako jutro,Madalyn kasni.Veoma odgovorno od tebe Mad ustanes u pet i opet kasnis.Pa to sam valjda ja,mali glupi streber koja je toliko ruzna da je svinja ljepsa od nje.Ima toliko toga sto mi smeta na mome tijelu ali najvise mi smeta oziljak na mojoj butini.Oziljak jos od saobracajne nesrece,ne volim ga ustvari mrzim ga jer ce mi ostati tu do kraja moga zivota.

Obukla sam crne hlace i bijelu majicu a preko majice sam obukla tirkiznu kosulju.Pocesljala sam svoju kosu i zavezala je u rep.Uzela sam torbu sa poda i stavila je na jedno rame i izasla iz sobe.

'Jutro tata'Rekla sam kada sam usla u veliku kuhinju.Tata je sjedio na stolici i citao novine sto znaci da ga ne ometam.Uzela sam jabuku sa stola i zagrizla je,dok sam jela jabuku pravila sam ocu kafu.Ne razumijem kako neki ljudi mogu piti kafu,ona nije zdrava za nas organizam te jos neki je piju po deset puta na dan,jos plus tome kafa je grozna nema ukusa fuj!

Kada je voda prokuhala usula sam ju u malu bijelu soljicu i stavila je na stol.

'Ja ode tata,cao'Samo je klimnuo glavom

Obula sam crne starke i izasla sam vani.Dosta je hladno tako da cu se najvjerovatnije smrznut.

'MAD!'Cula sam Irski naglasak a zatim sam se okrenula.Bio je to Niall,opet je trcao.Neznam kako mu se da zamnom trcat.

'Curo pa znas li ti usporit?'Pogledao me je a ja sam prevrnula ocima

'Petanest minuta nam treba do skole a za deser zvoni'

'Znam'Povukao me je za ruku na sto su trnci prosli mojim tijelom.Trcali smo ulicom da nebi zakasnili na cas fizickog

'Niall uspori'Rekla sam mu zadihano

'Nemamo vremena Mad,kasnimo'Poceo je jos brze trcati a ja sam sa njim kao pas isla.Zasto se tako osjecam?

Konacno smo dosli u skolu.Otisla sam u zensku svacionicu i pocela sam svalciti sa sebe stvari i oblaciti trenerku i bijelu majicu.Savezala sam žnjore na patikama i otisla u veliku salu.

Nastavnik fizickog se pojavio,bio je dosta visok imao je negdje oko četrdeset godina.Zakacio je mrezu na drugi kraj sale,koliko vidim danas igramo odbojku.Pa spremi se Mad.

'MadalynK na servu'Zasto ja moram prva ic na servu?Ako pogrijesim kunem se Bogom da cu ubit ovog nastavnika.

Jako sam udarila loptu i ona je otisla na susjedni teren,smedo kosi momak je smecirao loptu.Jedna djevojka je toliko nesposobna da je loptu udarila odozdo.

Njihova je lopta.Niall je bio na servi,servirao je loptu isla je prema meni nisam znala sta cu uraditi lopta je me je udarila u lice.

Sjela sam na pod sa rukama na licu,kako se ovo samo meni moze desiti.

'Mad jesi ok?'Osjetila sam ruku na mome koljenu.Slabasno sam klimnula glavom,cjelo lice mi je gorilo

'Izvini Mad,nisam htjeo'Pogledala sam ga u njegovim ocima se vidjela tuga.

'Ma bit cu ja ok,ne brini'Pomogao mi je da ustanem

'Madalyn odi se umit'Cula sam nastavnika fizickog.Polako sam hodala po terenu dok nisam izasla iz sale.Otisla sam u zenski wc i umila sam se,pomoglo mi je malo.

Izasla sam i otisla se presvuc.Jos ne kontam zasto nisam prekrila rukama lice ili takvo nesto,prepala sam se a mozda mi se mogao desiti napad panike.Jos samo to mi se treba desit u skoli.

(.....)

Cas matematike,poslijedni cas za danas.Niall je nervozan,lupka nogom od pod i samo gleda na sat

'Sta je bilo Niall?'Pitala sam ga a on me je pogledao grubim pogledom.Osjetila sam nekakav tezak teret na srcu,taj njegov pogled......mogla bih sad zaplakati,ali zasto?Poznajem ga jedva dan

'Zasto te to interesuje?'Pitao me je grubo i potpuno sam sigurna da bi radije ignorirao moje pitanje.

'Pa prijatelji smo,valjda'Rekla sam tiho a onda se culo otvaranje vrata.

'Horan odgovaras'Cula sam nastavnicu a onda sam pogledala u Nialla.

'Niall to je obicna provjera'Ohrabrivala sam ga ali izgleda da nisam pomogla

'To je moja mama Mad,moram sve znat da dobijem jebenu trojku'Sta?Zasto mi nije rekao?

Bijeli list papira se nalazio ispred Nialla,ovo cak ja nebih mogla rijesiti.

'Nastavnice zar nemislite da ste mu dali pre tesku provjeru?'Pogledala me je vidi se da mu je majka slicni su

'Ti si nova,pa draga moja cula sam da si bila odlicna ucenica nemoj da zbog ljubavi prema mome sinu popustis,on je radio i teze zadatke sve do ove godine.Malo si popustio Niall da nije i tebe neka ljubav uhvatila'Obadvoje smo se zcrvenjeli dok su se ostali smijali.Koji blam,pa samo sam rekla da je ovo pretesko za njega.

'Salim se,pa to mu je dovoljno za trojke'Otvorila sam usta.Ja odlican ucenik ovo nebih mogla uraditi a ona bi mu trojku ako sve ovo uradi.Jos ne vjerujem,o moj Boze.

(.....)

Cas je prosao Niall je dobio keca a uradio je tri zadatka od pet nije on kriv nije stigao i ostale uraditi.

'Zasto si popustio Niall?'Pitala sam ga a on je samo gledao u pod

'Nije mi jasno ovo gradivo koje sad ucimo'Kako mu nije jasno kad radi jos teze zadatke,dali je on dobro ili sta.

'Zezaju me jednacine,njih znam....pa njih znam nikako'Pogledao me je a ja sam ga jednom rukom zagrlila.

'Pomoci cu ti ja,ja ih znam'Pogledao me je,te jebene oci.

'Stvarno?'Klimnula sam glavom a on me je zagrlio i podigao sa poda.

'Hvala Mad'Poljubio me je u obraz.Kuce mi je brze zakucalo,Niall ubit cu te ako su nas slucajno komsije vidjele mogao bi ubrzo sanzati moj otac koji bi mislio da mi je Niall momak.

'Hvala jos jednom Mad'Zahvaljivao mi se Niall po neznam koji put danas

'Daj Ni,pa prijatelji smo a prijatelji si pomazu,zar ne?'

'Valjda'Cula sam kako je rekao a ja sam prevrnula ocima.

'Danas kod mene u cetiri,cao Ni'Mahnula sam mu a onda sam usla u kucu

A/N

Evo ga i drugi dio nadam se da vam se svida prica.Eh da Madalyn glumi Selena Gomez,ona i Niall su mi bas cute zajedno ^^

Sorry na greskama

Lyyy

Next To You/n.hWhere stories live. Discover now