Budim se u nepoznatoj prostoriji.Mrak je u sobi i jedva vidim prst pred nosom.Gdje sam ja uopste?Sta radim ovdje?Ko me je doveo ovdje?Zasto su me oteli?Gdje je Niall?
Milion pitanja se vrtjelo mojom glavom,pocela sam plakati jer sam znala da mi se ovdje nista dobro nece desiti.Sta ako zele traziti otkup od moga oca?Sta ako me nikada ne nadu?Sta ako me ubiju?
Protresla sam glavu da crne misli izacu iz moje glave.Pocela sam misliti o tim plavim okicama koje su me ocarale.Voljela bih da je tu da me zagrli i da kaze da ce sve biti uredu.Voljela bih ali je to nemoguce,samo se nadam da cu barem jos jednom osjetiti njegov topli poljubac u mojoj kosi.
Mislila sam o tim ocima a iste takve sam vidjela u osobe koja je upravo otvorila vrata od ove prljave sobe.Dah mi se zaustavio kad sam vidjela poznatu figuru.Zar se zato druzio sa mnom?Da me kidnapuje?
'Gade!'Vrisnula sam dok su suze lile mojim obrazima a on je gledao u pod.Ustala sam i pocela lupati sakama od njegova prsa.Plakala sam nisam mogla stati,emocije su me obuzele i trenutno volim i mrzim ovog covjeka u kojeg sam se zaljubila.
'Mad,molim te.J-a.....Nisam zeljeo ovo uraditi ali sam mora'Odmakela sam se od njega
'Morao?Pogledaj gdje si me doveo,u ovu zagusljivu sobu gdje ni prst nemogu vidjeti pred nosom.Morao si!Nisi ti nista morao,mogao si me samo oteti bez da se druzis samnom.Znala bih da te mrzim najvise na svijetu,neznas koliko si mi slomio srce....GADE!'Pala sam na pod placuci,dosao je do mene i uhvatio me je za ruku ali sam ga sam gurnula od sebe.Ne treba mi!Ali zasto se lazem kad i sama znam da bih sada zeljela da me zagrli,zeljela bih vise od svega da poljubim te usne ali ga ja mrzim.Mrzim ga i volim,svadam se sama sa sobom.Zelim sebi kose iscuopati nebih me nista boljelo jer mene boli samo moja dusa.
Sjeo je negdje u kut sobe i sutio.
'Sta si mi sve slagao?'Pogledao me je sa tugom u ocima i izdahnuo.
'Dali se ti uopste zoves Niall?'Nasmijao se i obrisao suze,ali zasto place?
'Zovem se Niall Mad...i imam ustvari devetnaest godina'Zeljela sam sve iz sebe povratiti,zaljubila sam se u kobilu koja je starija od mene dvije godine.
'Odvratno'Rekla sam a on me je samo pogledao.
'Zasto je to odvratno?'Pitao me je pomalo grubo.
'ZATO STO SAM SE JEBENO ZALJUBILA U MUSKARCA KOJI JE OD MENE STARIJI DVIJE GODINE!'Proderala sam se i pocela plakati.Sta sam ti Boze skrivila da me ovako kaznis?Sta sam uradila,da mi majku uzmes kad sam je najvise trebala?Sta sam uradila da ovako patim,budem ovdje i placem za ovim kretenom?Sta?
Louis P.O.V
'ZATO STO SAM SE JEBENO ZALJUBILA U MUSKARCA KOJI JE OD MENE STARIJI DVIJE GODINE!'Cuo sam onu djevojku kako vice.Nialle ove ti nije trebalo nikako,djevojka ga voli a on.....Unistit ce joj zivot jer sam siguran da ce se onaj gad potruditi da joj zagorca zivot.Eh moja Madalyn ubrzo ces ga mrziti,vjeruj mi.
'Kretenu jedan'Niall je sjeo za stari drveni stol i uhvatio se za glavu.Njegov zivot je upropascen sve radi njegovog Madalynog strica.Zar nisu mislili kad su ubijali onog kretena da ce se njegov sin osvetiti,izgleda da nisu.Pff jebem ti taj zivot gdje nemozes normalno zivjeti.
'Voli me Louis,a ja.......'Pruzio sam mu jednu cigaretu a on ju je uzeo.Jadan nezna sta ce svada se sam sa sobom,isti smo po pitanju nevolja i ljubavi.Eleanor je bila ona prava za mene ali sam upao u gadnu svadu,sta ces veza nije veza bez svada jer svaka svada par jos vise zblizi.
'A ti?'Pogledao me je
'Sta ja?'Iz njegovih usta je izasla velika kolicina dima.
'Volis ju?'Gledao je pod a zatim pogled preusmjerio na mene.
'Imam djevojku Louis'Prevrnuo sam ocima jer ona kurva mu nemoze nikako biti djevojka.
'Hah,lud si Horan.Ona kucka te vrti oko palca,vidjeo sam je sinoc hodala je oko Stylesa a on pametan pa odjebo kurvu'Nasmijao se a i ja za njim.Nemoguce je ne smijati se kad se Niall smije jer ima zarazan osmijeh.
'Ostavi se ti stari kucki jer te ona djevojka voli vise nego ja'Iskreno sam mu rekao jer kad sam vidjeo djevojku odmah sam znao da je prava za Horana al jebiga Horan upao u sranja.
'Mislis?'Pitao me je a ja sam klimnuo glavom i povukao dim od svoje cigarete.
'Ne mislim vec znam,samo jebi te se kad ja odem ne zelim ovda da slusam uzdahe i stenjanje'Poceo se glasno smijati a onda je stao i procistio grlo.Okrenuo sam se i vidjeo nekoga koga sam najmanje ocekivao.
'Ja mislim da treba da idem'Rekao je Niall a ja sam ga povukao za ruku i on je opet sjeo.
'Ovo nije smijesno Louis,neznam kako mozete biti tako neozbiljni dok djevojka place.Ja stvarno nemogu vjerovati sa kojim kretenima dijelim vazduh'Moja draga kad pocne pricat ne staje ko mlin je dok ne samelje ne prestaje.
'Zasto mi se ne javljas Louis?A ti Niall idi tamo kod djevojke,sram te bilo pa prijateljica ti je a tako ces samo'Niall je ustao sa stolice,i to mi je prijatelj ostavi me kod ove kokoske.
Madalyn P.O.V
Niall je opet dosao ali ovaj put je u ruci drzao deku i odjecu.
'Evo ti presvuci se'Pruzio mi je odjecu a ja sam ga samo gledala.
'A gdje da se presvucem?'Slegeo je ramenima.
'Presvuci se ovdje'Sjeo je na pod i zapalio cigaretu.On mora da se sali!
'Ovdje?Ne pada mi na pamet da se presvlacim dok si ti ovdje?'Nasmijao se,zasto mislim da ovo nije Niall od malo prije.
'Sta hvali,i tako cu te jednom vidjeti takvu,ustvari golu'Gledala sam u njega u nadi da to nije izaslo iz tih usnica za kojim sam zudjela.Pa Madalyn izgleda da je to,to.U ovoj haljini ne namjeravam ostat tako da mi jedino ostaje da se presvucem pred njim.
'Okreni se'Odmaheo je glavom,ne preostaje mi nista drugo.Rukama sam dohvatila slic na haljini i otkopcala je,skliznula je niz moje tijelo a ja sam osjetila crvenilo u licu a i pogled dva okeana.Na brzinu sam navukla trenirku i obukla majicu.
'I jeli ti ista bilo?'Cula sam ga i pogledala ga.Oci su mu potamjele.
A/N
Ok people ja znam da je ovo pravo sranje ali sta cu.Hvala vam sto ovo citate.I da nemojte misliti da ce oni vec u iducem nastavku biti zajedno
Voli vas PoludjelaDirectionerka :*
YOU ARE READING
Next To You/n.h
Fanfiction'Ne bjezi,pored tebe sam malena!' Bio je moja najveca opasnost a ja budala voljela sam ga...........