Sjedili su u kuci.Bili su sami,lezali su jedno pored drugog i gledali film.Bila je sretna jer ima prijatelja ali nije znala da je on njezina najveca opasnost.Nije zeljeo to uraditi ali je morao.Nije bila ni svjesna da pored nje sijedi stariji muskarac koji je odavno zavrsio skolu.Nije bila svijesna da ce joj naciniti mnogo boli.Mnogo oziljaka ce ostati na njezinoj kozi ali oni najveci ce ostati u njezinom srcu.Nije bila svijesna koliko zlo se krije u dusi jednog obicnog Irca.
Mjesec dana poslije.........
Madalyn P.O.V
'Meni se spava'Cula sam kako Niall je zjeva i govori,veoma kulturno od njega.
'Ja idem Mad vidimo se sutra u skoli'Klimnula sam glavom.Ustala sam i otisla po njegovu jaknu,dala sam mu je a on ju je brzo obukao i poljubio me je u obraz.Ubrzo vise nije bio u mojoj kuci,otisao je a ja sam ostala sama.Otac veceras nije dosao kuci,nece doci jos zadugo.On i njegov posao.
Polako sam otisla u sobu i obukla pizdamu.Legla sam u krevet i utonula u svijet snova.
XXXXX P.O.V
'Brzo si dosao,nije ti trebalo dugo'Cuo sam hrapav glas koji je dolazio od starijog muskarca.Sjedio je u fotelji i pio viski,nisam ga zanimao,ni malo jedino sto je zelio je njezinu patnju.
'Djevojka ti nije nista kriva'Rekao sam mu malo glasnije jer stojim iza toga da joj naudim a pogotovo na taj nacin,imam crno srce ali ovakvo zlo nemogu ucinitu tom andelu.
'Jeste njezin otac'Rekao je okrutno bez imalo emocija,ne zanima ga sto ce bezduzna djevojka nastradati,sto ce patiti.To ga ne zanima,njegova dusa je bez emocija gora je od moje.Ne stavlja svoju kcer u tu poziciju,on je monstrum.
'Kao sto sam rekao to me ne interesuje.Zelim da vidim kako njezin otac pati za svojom mezimicom,lak posao mozes ga obaviti ako te djeva ne ocara ili bolje reci vijestica'Glasno se nasmijao a ja jos ne shvatam sta je toliko smijesno.Smijesno mu je sto ce patiti,sto ce imati nocne more i sto se mozda vise nikad nece nasmijati.Kao sto sam rekao on je monstrum on nema osjecaje njemu je svejedno.
'Mozes ici jer znas sta ce biti ako to ne uradis.Otmi je sutra kada bude onaj ples.Niko nece ni prijemiti da smedo oki andeo ne dostaje'Nasmijao se i pogledao me je tim hladnim pogledom.Nemogu to uraditi ali moram.........
Madalyn P.O.V
Danas je taj dan.Dan koji ceka cijela skola.Ples povodom seste godisnjice skole.Sretna sam jer jedva cekam da ga vidim u odijelu.Vec ga mogu zamisliti,izgleda pre savrseno.
Obukla sam tamno plavu dugu haljinu i obula sam tamno plave stikle koje su bile haman pa iste boje kao i haljina.
Svoju kosu sam nakovrcala i pustila je da mi pada niz leda.Izgleda sam prekrasno,nadam se da cu mu se svidijeti.
'Jesi spremna?'Pitao me je otac a ja sam klimnula glavom.Dosao je do mene i zagrlio me je.
'Prekrasna si,licis na majku i to mnogo.Steta sto nije sad tu da vidi svoju ljepoticu'Tiho je saputao i ostavio poljubac u moju kosu.
'Evo nas,zabavi se duso a ja moram na aerodrom.Vidjet cemo se ubrzo'Poljubio me je u celo a ja sam mu mahnula i izasla iz auta.
Usla sam u skolu koja je sada prelijepo ukrasena a muzika cini ovu ustanovu jos carobnijom.Ubrzo vidim momka koji je ukrao moje srce.Momka u kojeg sam se zaljubila za manje od mijesec dana.Vidjela sam svoga Irca kako u ruci drzi crvenu ruzu.
Dosao je do mene i dao mi crvenu ruzu.Pogledao me je i nasmijao je se.Osmijeh mu je zarazan,caroban je i uvjek me tim osmijehom oraspolozi.
'Prelijepa si'Cula sam kako je rekao a ja sam se zarcenjela na te njegove rijeci.
'Ouuu mala'Cula sam svoju prijateljicu koju sam nedavno upoznala.Samanda je djevojka smede kose i plavih ociju,dosta je niza od mene ali na taj njezin osmijeh pada svaki muskarac ali ne i moj iako jos uvijek nije moj on je zarobljen u mom srcu volim ga i niko me nemoze natjerati da ga prestanem voljeti.
'Sam'Rekla sam veselo i zagrlila djevojku u ljubicastoj haljini.Izgledala je prekrasno nadam se da ce veceras osvojiti necije srce.
'Pa ja nebih da vas prekidam......'Sad ce sigurno zapoceti sa svojim predavanjem kao sto to ince radi,prosli put kad smo se ja i Niall zagrlili ona je mislila da smo u vezi.Djevojka je lude naravi ali je prava dobrica,mrava ne bi zagazila bez razloga.
'Sam ne budali'Rekao je Niall kroz smijeh,njemu je sve smijesno.Taj momak se uvijek smije.Veseo je i to je valjda ono sto me je privuklo kod njega,njegov osmijeh.
'Ne budalim vec......Ma znate sta mene ceka decko a vi se zabavljajte.Cao'Mahnula nam je i otisla.Decko?Ja i Niall smo se samo pogledali jer je ovo vise nego cudno.Samanda ima decka?Cudno ali to je njezin zivot iako sam mislila da nece nikad upasti u vezu jer je ta djevojka prelijepa a precudna.Ona ljubav ne shvata za ozbiljno to je njezina jedina mana.
'Jos dva mijeseca skole'Rekla sam a Niall je klimnuo samo glavom i pogledao u pod.Sta mu je sad,navikla sam na to da brzo mjenja raspolozenje ali malo prije se smijao a sad suti kao pokisla macka.Stvarno je cudan.
(....)
'Sam jesili vidjela Nialla?'Pitala sam svoju pijanu prijateljicu a ona je samo nesto promrmljala.Puno mi je pomogla veoma puno.
Osjetila sam vibraciju u svojoj torbi.Zvao me je neki nepoznat broj.Sta ako je otac?
Izasla sam vani i javila se na telefon.
'Halo'Rekla sam ali osoba sa druge strane linije nije nista progovarala.
'Halo!Dali je iko tu?'Odlucila sam prekiniti liniju jer izgleda da je neko pogrjesio broj.
Neko mi je stavio krpu na usta.Sve se odvijalo tako brzo da nisam imala vremena da se oslobodim.Sve mi je postala crno ispred ociju.
A/N
Ubrzanje!!!......
Bilo mi je glupo opisivati kako oni idu u skoli bla bla bla pa sam samo stavila mijesec dana poslije da malp ubrzam.Od ovog dijela prica pocinje biti uzbudljiva.Spremam vam mnogo toga za ovu pricu.
Nadam se da vam se svids i sorry na greskama.Ly
YOU ARE READING
Next To You/n.h
Fanfiction'Ne bjezi,pored tebe sam malena!' Bio je moja najveca opasnost a ja budala voljela sam ga...........