Zatím ještě andílek

34 2 0
                                    

"Sakra Coje?!" Vykřiknu, když se mi někdo snaží dobýt do pokoje. "Bude snídaně Beth, vstávej." Ozval se zpoza dveří jemný hlas mé matky. "Hmm," zavrčela jsem a snažila jsem se vykopat z postele. Otočila jsem se na druhý bok a sebrala ze svého nočního stolku svůj iPhone 6s plus v 'rosegold' barvě. Nespočet oznámení na uzamčené obrazovce jsem přejela očima, jedno mě však zaujalo. Zpráva od Kenzie, mé nejlepší kamarádky už od dětství. "Dneska večer, 20:00 dům Marca Walkera!! Buď tam, XOXO Kenz." Tahle zpráva mě potěšila! Vstala jsem, roztáhla žaluzie a zapla svůj MacBook a na něm spustila playlist svých oblíbených písniček. Mezi tím jsem zaplula do své koupelny, kde jsem si dala rychlou sprchu. V županu jsem sešla dolů za mamkou. "Ahoj mami, ahoj Amy." Pozdravila jsem mamku a naši služebnou Amy. Teď se asi divíte:iPhone, MacBook, služebná..není toho moc? Ano, jsem z té bohaté, usedlé rodiny, bydlící ve vile nedaleko od centra Chicaga. Můj otec je Chuck Thompson, známý právník, který je pověstný svou loajalitou vůči klientům. Proto je velmi vyhledávaný a účtuje si tolik, kolik si účtuje. Já se jmenuji Bethany Thompsonová a je mi 18let. Je lepší Vám to říci hned, než uprostřed příběhu najít větu:"jo a jmenuju se Bethany..." Ujasněme si to tedy rovnou. Hned po snídani se jdu obléknout, popadnu jednu ze svých kabelek od Michaela Korse, klíčky od land roveru a chystám se odejít. "Kam jdeš?!" Ku mému neštěstí mi tuhle otázku mamka pokládá, zatím co já si obouvám své boty od Nike. Nějak jsem doufala, že propluji ven bez této otázky. "Ke Kylovi." Odpovím ji, ale radši za sebou už zavírám dveře, dnes totiž nemám náladu poslouchat přednášky o tom, jak se s ním smím a nesmím chovat.

Matte memoriesKde žijí příběhy. Začni objevovat