+Berker kim?
-Ha?
+Berker diyorum o kim Nasıl biri?
-Şu Alman...
+Ay evet...(Sesim cırtlak çıkmıştı sonra yeniden kalınlaştırıp)
+Yani evet kimmiş o?
-Onunla konuştun mu yoksa?
(Ne yani konuşamaz mıyım?)
+Yani evet...Aramızda ufak bir kaza oldu...(Ne ufak mı??Kendimi bile kandıramıyorum-,-Peh..)
Arda kolumdan tuttu ve bi an ben köşede oldum...Kızgın kızgın bakıyordu...Selin bizi izliyordu görmüştüm...
-Uzak dur ondan sana zarar vericek...Bütün kızları kullanır o ... Bana bak...O şımarıkla sizi aynı ortamda bile görmiycem...Senin abinsem ben dinle beni...
+Offf
-Söz ver bana
+Anlamadım hiçbirşeyi...Öffff tamam ya ...
-Söz mü?
+Söz
Daha sonra atarlı bi şekilde yerime oturdum...Selinin surat ifadesi acayip tuhaftı.Herhalde sevgilisine yavşayacağımı falan düşünmüyordu dimi!?
-Ne konuştunuz siz!
+Anlatıcam bekle
-Ya neyi bekliycem anlat!?
Bağırdı bana...Beklenmeyecek hoş hareketler👏🏻
Öğretmen geldi ve ben bunu bahane olarak kullandım...
Yoklama alıcağını düşünerek acayip atarlı bir şekilde:
-Siz evetimi yoksa burda kelimesini mi kullanırsınız dedim
Sınıf ooo diye sesler çıkarmaya başladı(güzel laf koydun be sesi iç ses)
Ego tavan...Fakat o sırada öğretmen:
-Ben yoklama almam güzelim
Ve mükemmel bir göt oluş...Sınıftaki ooo sesleri en üst düzeye çıkmıştı...
Sinirlenerek yerime oturdum(hocayla atışmalar vol236266) ilk gün herkes ezdi beni ya.Damla...
Bütün derslere girdim ve çıkışta Berker'i görmek için dua ettim...
Ya n'oluyor bana ?!?!
Arkadan biri dokundu...Berker yine şaka yapmaya çalışmasın diyerek ve gülümseyerek arkamı döndüm...Dönmez olaydım...bir çocuğu gördüm(Yalan yok o çocukta taş)
+Şey senin adın damla değil mi?
-Evetde...
+Bunu sana Berker gönderdi...Diyerek bana küçük not kağıdını uzattı...O sırada sağ taraftan Arda'nın bana baktığını ve oyun oynadığını düşündüm ama diğer tarafta Berker'in bana göz kırpışını görünce...
-Neymiş ki bu...
+Bende bilmiyorum...Ama çok istedi göndermemi.
Elinden kaptım...
Açarken çocuğun kağıda gözlerini diktiğini gördüm.
-Ya sen bi uzasana abisi...Sanane benim aşk hayatımdan...Hadi git...
Notta şunlar yazıyordu:Selam güzellik 😏 Okuldaki herkıza yaptığım gibi sanada minik iPhone 6s Plus cığımın telefon numarasını vermek istedim yani senin bi özelliğin yok...05056782479Neyse belki konuşuruz bay bay kelebek😉
Ya bu çocuğun götü acayip kalkık ama iyi kalpli birisine benz-
+O elindeki ne?
-Sanan....Aa Arda şey bu ders notları önemli değil..
Diyerek arka cebime sıkıştırdım...
+Peki banada oku o zaman ders notuymuş sonuçta
-Ya yok şimdi yazısını falan okuyamam arkadaşım verdi sınıftan...
+Okuyamazsan neden aldın?
-Ya benim annem şimdi böyle doktor ya karışık yazılarıda okuyabiliyor ondan(Dünya benim döndüğüm kadar dönmedi be)
+Öyle olsun bakalım
Arda anlamıştı ama bir şans daha vermişti 4 yıldır tanıyorum ben onu...Eğer bidaha yakalanırsam...
Ya bikere ona ne anlamadım benim sevgilimden sevdiğim çocuklardan falan...
Selin...
Bunlar ne konuştuki...Sadece Berker kim falan onu duydum...Neyse telefonumu çıkardım kulaklığımla müzik dinlerken Berker'in yanında bir kız gördüm tabi arkadan...Sarı saçlıydı ve beline kadar uzundu...Aman Banane başım bağlı benim....Damla benim sevgilimi elinden alırsa bende onunkini alırım...Hemen telefonumu açıp fotoğraflarını çektim Damlaya atıcaktım...Peki bunu gerçekten yapmalı mıydım??
************************************
Arkadaşlar bekleyemeden paylaştım ama bundan sonra ne kadar yazarsam görülmeleri ve voteleri arttırcam yb votelere bağlı dkdkjdkdmdkd öptüm😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okulun Şımarık Popisi
Ficción GeneralOkulun Şımarık Çocuğuyla çıkarılan büyük kavgalar sonucunda aşk mı doğacak? OKUYUP DESTEK VERMEYİ UNUTMAYIN