Pradžia

80 8 0
                                    

/Lucy/

Žiema. Apie septinta valanda vakaro. Iš didžiojo prekybos centro ėjau namo.Buvo tamsu. Staiga priešais save pamačiau grupelę vaikinų. Buvau viena, išsigandau. Laukiau kol jie pasitrauks ir galėsiu eiti toliau. Jie niekur nėjo, tada iš kišenės išsitraukiau telefoną, ir iš anksto surinkau policijos telefono numerį, kad tik prireikus, reikėtų nuspausti tik žalią mygtuką. Įsidrąsinau ir pradėjau eiti, praėjau pro juos. Jie manęs nepastebėjo. Paėjus kelis žingsnius išgirdau balsą.

'Kur tokį tamsų vakarą eini, mažute?' Neatsisukau, nieko neatsakiau ir ėjau. Paspartinau žingsnį. Atsisukau pažiūrėti ar manęs neseka. Pamačiau, kad vienas blondinas pradėjo eiti link manęs. Greit pasėmiau telefoną ir pradėjau skambinti policijai. Tik pasigirdus , kad atsiliepė mano telefonas išsikrovė.

"Šūdas" Pagalvojau. Ir pajutau kai, tas pats vaikinas sugriebė mane už riešo.

'Kodėl su manim nesikalbi' Piktai paklausė jis.

Nieko jam neatsakiau, bandžiau ištrūkti, bet man nepavyko.

' Kalbėsi pati, ar reikės priversti, tave kalbėti?'

'Paleisk mane, asile!' Surikau.

'Neįsakinėk man, katyte. Tu dar pasigailėsi, kad mane pavadinai asilu.' Jis nusišypsojo ir paleido mane.

'Mes dar susitiksim' Pasakė jis.

*******************************************
Sveiki, taigi tai pirmoji mano istorija, gal truputėlį nevykus, bet nesmerkit labai.
Ačiū, kad skaitot :) Parašykit, bent vieną nuomonę tęsti ar ne.










Blogai? Vadinasi Tai Dar Ne PabaigaWhere stories live. Discover now