Prie manęs priėjo blondinas, pagriebė už alkūnės ir nusivedė nuošaliau.
"Ką tu darai?!" Pradėjau rėkti.
Jis uždengė man burną.
"Po pamokų, lauksiu tavęs prie centrinio išėjimo. Jei sužinosiu, kad kam nors papasakojai arba pabėgai, patikėk gero nelauk." Jis prisitraukė mane ir pabučiavo mane, bet aš į jo bučinį neatsakiau. Nuskambėjo skambutis. Jis nuėjo į pamoką, o aš atsisėdau ant žemės ir pradėjau verkti. Nežinojau ką daryti. Nenorėjau su juo susitikti. Ir niekam negaliu papasakoti. Nenorėjau rizikuoti. Pasikėliau savo rankinuką nusivaliau ašaras, pasitaisiau makiažą ir nuėjau į pamoką. Per matematiką sėdėjau viena, bet įėjusi į klasę pamačiau kad mano suole sėdi ir Niall. Nuėjau ir atsisėdau į savo vietą.
"Galvojau, kad pabėgai" Su pašaipa pasakė jis.
"Aš tavęs visiškai nebijau" atšoviau.
"O turėtum" nusišypsojo jis.
"Panele Lucy, netrukdykite naujokui mokytis." Užrėkė mokytoja.
Pagaliau baigėsi visos pamokos.
"Gal norėtum šiandien nueiti apsipirkti?" Paklausė Ana.
"Šiandien negaliu, susitariau su mama važiuoti padėti močiutei."
"Aišku, gerai tada einu." Pasakė ji, mes apsikabinome ir ji išėjo namo.
'Jei jo nebus prie centrinio išėjimo jo nebus, tada greit išeisiu' pagalvojau.Tad pradėjau greitai rengtis ir eiti prie išėjimo. Ten jo nemačiau, išėjau iš mokyklos, pradėjau spartinti žingsnį ir eiti iki namų, bet tis išžengus pro duris mane sustabdė.
"Dabar lyg niekur nieko, nueini į paskutinę šioje eilėje stovinčią mašiną ir atsisėdi" sušnabždėjo jis.
Padariau taip kaip jis prašė, įsėdau į mašiną, po kelių minučių atėjo ir jis. Niall užvedė mašiną ir pradėjo važiuoti.
" Kur tu mane veži?" Paklausiau, bet jokio atsakymo negavau. KIausiau jo dar kartą ir dar kartą, ir dar kartą.
"Užsičiaupk" Susinervinęs užrėkė jis. Paklausiau jo ir tylėjau visą likusį kelią. Mašina sustojo. Mes buvome prie nedidelio raudono namo.
"Lipk" paliepė jis.
Aš išlipau. Ir nusekiau paskui jį. Iš vidaus namas atrodė didesnis. Jis buvo gražiai įrengtas, sutvarkytas.
"Išalkus?" paklausė.
"Ne" atsakiau.
Tada jis prispaudė mane prie sienos ir pabučiavo, bet aš nustūmiau jį nuo savęs. Ir nubėgau link durų, bet jos buvo užrakintos.
YOU ARE READING
Blogai? Vadinasi Tai Dar Ne Pabaiga
RandomŽiema. Apie septinta valanda vakaro. Iš didžiojo prekybos centro ėjau namo.Buvo tamsu. Staiga priešais save pamačiau grupelę vaikinų. Buvau viena, išsigandau. Laukiau kol jie pasitrauks ir galėsiu eiti toliau. Jie niekur nėjo, tada iš kišenės išsitr...