Dimineață urmatoare ma trezesc si îmi fac rutina de dimineață.
Dupa cateva minute telefonul îmi vibrează pe noptieră.
"Neata!"
"Neata!"spune Rebecca
"Ce faci ?"
"Pai tocmai mi-am terminat rutina,tu?"
"Pai tocmai mi.am cumpărat rochia pentru banghet,tu ti.ai luat una ?"
Oh Doamne din cauza intalnirilor cu cei din trupa am uitat complet de banchet.
"Nu!am uitat complet de banchet."
"Stiam ca vei uita asa ca ti-am facut eu o programare la salon."
"Mersi mult, te iubesc,si cu cine o sa mergi la banchet? "
"Pai Logan a auzit si ma invitat,apropo tu mai mergi cu Alex la banchet? "
"Oh,da am uitat ca mergeam cu el la banchet."
"Ok, apropo ai programarea la maine la 12:00 o sa fiu si eu acolo,nu uita banchetul incape la ora 18:00,nu uita."
"Ok, vorbim mai tarziu."Dupa ce am vorbit m-am uitat la ceas si am vazut ca era 10:15 asa ca am mancat si m-am imbracat cu o pereche de blugi negri rupti si un tricou.
Cand ma uita la ceas vad ca este 11:30 asa ca imi i au geanta si merg la Rebecca acasa.
Când ajung la ea bat la tocmai iesea din bloc.
"Hei! "
"Hei,trebuie sa mai asteptam putin,vine Logan si ne duce el la mall."
"Ok,pana atunci il sun si eu pe Alex."
"Hei,Alex!"
"Hei,uite am vrut sa-ti spun ca eu nu mai pot sa merg cu tine la banchet,scuze." Si inchide telefonul.Am ramas paralizata cand am auzit.Rebecca a venit la mine si ma imbratisat.Atunci a venit si Logan.Cand am urcat in masina nu mi-am dat seama ca plangeam pana nu mi a zis Logan.Nu mi-am dat seama ca Kendall era in masina pana nu s-a asejat langa mine si ma ţinut in brate tot drumul.Înainte sa ies din masina Logan mi-a dau un serverel si mi-am sters lacrimile.
In salon, Kendall ma tot intreba ce am patit dar eu parca nu puteam vorbi.Ma gandeam ce o sa ma fac,nu mi-a dat nici macar o explicatie logica,decat a inchis telefonul.In timp ce coafeza imi facea parul Kendall imi spune:
"Hei,sti ca mie poti sa-mi spui orice.Ce ai patit."
"Pana sa veniti voi, l-am sunat pe Alex,cu le trebuia sa merg la banchet si mia spus ca nu mai vrea sa vina cu mine. "
"Si nu ti-a dat o explicatie? "
"Nu a inchis pur si simplu telefonul."
Dupa 2 ore.
Ma mai uit o data in oglinda sa fiu sigura ca totul e in regula.Cand cobor scarile o vad pe Rebecca venind cu Logan.Cu ei o sa merg la banchet.
Cand ajungem in fata sali de sport *acolo se tine banchetul*îi las pe ei primi sa intre apoi intru si eu.
Cand intru nu ma mai pot misca in fata mea apare...........Hei imi pare rau ca nu am mai putut posta,dar nu am mai avut inspiratie si nu stiam ce sa mai scriu.
Cine credeti ca a aparut in fata ei ?
Va iubesc pe toti.