Este dimineața,abia astept ora 13:00 sa ies cu Kendall in oras.De odată îmi suna telefonul,e Rebecca.
-Alo!Ce faci ?
-Hei!Bine.Vreau sa.ti spun ceva important!
-Ce spune.mi,nu ma lăsă sa aştept !!Îi spun eu nerăbdătoare sa aflu ce vrea sa.mi spună.
-Logan ma invitat in oras !!Spune ea fericita.
-Nu cred!!Si pe mine ma invitat in oras Kendall si pe Stefi a invitat.o in oras James!!Spun eu fericita.
-Chiar nu stiu cu ce sa ma îmbrac!Spune ea.
-Nici eu.Vrei sa o chemăm si pe Stefi sa ne luam haine ?
-Da ar fi o idee buna!!
-Ok,ne întâlnim la mall.
La mall.
Ne plimbam prin multe magazine pana ne decidem.Eu mi.am luat o pereche de blugi si un tricou cu spatele din dantela si tenesi.Rebecca o rochie cu roz scurtă si niste balerini albi ,iar Stefi o fusta scurtă si un tricou alb si balerini albi.
După ce mergem acasa si ne pregătim sa plecăm,Kendall ma suna:
-Hei!
-Hei!Vin sa te iau,o sa mergem in locul meu preferat.
-Ok,cand vii??
-In 5 minute.
-Ok,te astept!Spun eu nerăbdătoare.
Vine la mine la poarta si ma ia.Mergem o jumatate de ora,apoi îmi spune:
-Haide,am ajuns mai trebuie sa mergem putin pe jos.
-Ok!
Mergem pe jos 5 minute,apoi ajungem.Între doi copaci mari se afla o banchuta,pe jos sunt petale de flori de mar,in față se afla un mic lac.Ma a de mana si merge pe banchuță.Ne asejam,iar noi începem sa vorbim,după doua ore ma duce acasa.
El îmi spune inainte a plac daca vrea sa merg si la un suc,iar eu îi spun ca da.
Când ajungem la suc ne asejam la o masa,la noi vine o chelneri si ne spune:
-Buna!Va pot servi cu ceva??
-Da o sa luam doua sucuri de portocale.
-Ti.a placut intalnirea noastra??
-Da!!Mi-a placut mult!
-Si mie!
Dupa ce ne bem sucurile mergem acasă.Când ajung acasă si ma schim îmi suna telefonul:
-Hei,ce faci ??
-Am ajuns acasa de la întâlnirea cu Kendall.
-Cum a fost ??
-A fost minunat,prima oară ma dus in locul lui preferat,iar apoi am mers la suc.Ata cum a fost ??
-A fost super eu si James am mers la piscină!!Spune ea entuziasmată.
-Cum crezi a a fost a Rebeccai ??
-Cred ca Logan a dus-o la un restaurant.
-S.ar putea.
-Ok.Pa!!!
-Pa!!!
O sun si pe Rebecca si ea îmi spune ca Logan a dus-o la cinema si s-au uitat la un film romantic,apoi au mers la un suc.#Va multumesc ca îmi citiți cartea!!