Capitolul #6

69 5 2
                                    

     Cand in fata mea apare Kendall cu un trandafir rosu in mana.
      "Antonia,vrei sa fi partenera mea? "
      "Da!"nici macar nu stiu cum am putut vorbi.Toate privirile erau pe noi. I-am simtit mana pe ceafa mea si buzele noastre sau lipit intr-un sarut. Avea buzele moi si reci.Dupa ce ne-am despartit din sarut i-am putut vedea si pe Carlos cu Delia *sora lui Stefi*si pe Stefi cu James.
     Dupa ce toti si-au mutata privirile de pe noi,am inceput sa dansam cu toti.Cana a venit momentul sa aflam regele si regina banchetului am fost foarte surprinsa sa aflu  ca Rebecca si Logan au fost alesi pentru regele si regina banchetului.
        Cand am ajuns acasa mi-am facut un dus si m-am pus la culcare.

        Dimineata urmatoare m-am trezit, mi-am facut un dus si mi-am luat o pereche de blugi rupti si un tricou.M-am gandit sa merg la mall.
      Cand am ajuns acolo l-am vazut pe Alex asa ca am trecut doar pe lang el de parca nu l-as fi cunoscut.Dintr-o data simt o mana pe bratul meu.Cand ma intorc era Alex.
    "O sa treci pe langa mine de parca nu m-ai cunoaste, asa o sa facem de acum incolo?"
   "Ei bine da,asa o sa fac,cum ai putut sa ma lasi singura in ziua bamchetului si sa nu imi dai nici o explicatie?Eu te-am iubit Alex,am crezut ca putem fi impreuna dar tu nu ai vrut asta,te-ai jucat cu sentimentele mele.Chiar nu ti-a pasat de mine niciodata,iar eu te-am ierta mereu."spun eu si plec nici nu am simtit cum lacrimi imi curg siroaie pe fata.Imediat ce am iesit din mall am fugit pana acasa.
    Am sarit in pat cu fata in perna si am inceput sa plang,nu stiam mai exact de ce plangeam.
    Telefonul imi tot suna, dar eu nu am raspuns sunt sigura ca ori era Rebecca ori Kendall so eram sigura ca o sa vina in apartamentul meu daca nu o sa raspund.
     Cand dintr-o data usa de la camera mea se deschide si intra.....

    Va rog sa imi scuzati greselile de ortografie.
       Va iubesc mult ❤

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 12, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Big Time Rush concertUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum