Estic a l'altre banda del portal, crec que estic a Londres, però no n'estic segur, m'apropo a una oficina de informació i discretament agafo un butlletí definitivament sí, posava que estava a Londres. Ara havia de buscar el 4 de Montague Street, em sembla que és un carrer a prop del British Museum, ho se perquè a la escola ens ensenyaven les grans ciutats de la Terra, però això és igual, hi aniré volant, ja que els humans no em poden veure.
He arribat a casa l'Anne al voltant de les sis del matí, ara són les nou i ella està a l'escola, és molt guapa, és pèl roja, té els ulls verds com jo, no és gaire alta però tampoc baixa.
Avui amb l'escola estan British Museum hi han moltes mòmies els hi estan explicat una història molt emocionant. Jo estic vigilant si hi ha algún dimoni i sí, un nen es tant malvat que un dimoni el protegeix , només hi han dos àngels més i no he trigar en fer-me amic seu. Una es diu Judith i l'altre Albert, per sort l'Albert protegeix a la millor amiga de la Anne una nena que es diu Janah.-Albert, Judith, hem de fer alguna cosa amb aquell dimoni o encara farà mal algú- dic xiuxiuejant.
-Si, tens raó és el nostre deure- diu l'Al*.
-Doncs anem a per ell- sento que diu la Judith.
*Al és un diminutiu de Albert.
continuarà...
YOU ARE READING
Els Àngels Cauen
Science FictionÉs un relat que tracta sobre un àngel adolescent que s'enamora d'una humana. L'àngel té prohibit apareixer devant un humà, com farà per conquistar el seu amor?