El Cel
Suposo que hos haig de explicar que és, com ja hos vaig dir, el Cel és un planeta, està en el Sistema Volks, un Sistema encara no descobert per vosaltres. El planeta és més o menys com el vostre, les construccions són de una roca anomenada blokans, és blanca, molt suau i preciosa. Amb aquesta roca ho fem quasi tot.
Casa meva:
Casa meva és molt gran, és rodona, es com el trivial i té 10 habitacions que són:
1.El Menjador: la sala més gran, és rodona i està al centre, hi ha una taula a una paret, un sofa blau cel a prop i una tele al davant. Al mig hi ha un portal per anar a qualsevol lloc.
2.La meva habitació: Hi ha un llit, un armari de vidre, un escriptori i en un racó una guitarra. És com gairebé totes les habitacions dels nens, molt aborrida.
Ja ni cal que hos expliqui les altres per que no crec que siguin importants només hos diré el nom:
3.La habitació de la meva germana petita la Marie al costat de la meva.
4.La habitació del meu germa més gran el Robert al altre costat de la meva.
5.Al costat de la habitació del Robert hi ha el spa.
6.Al costat de l'habitació de la Marie el cinema.
7.Al costat del spa hi ha l'habitació dels meus pares
8.Al costat del cinema hi ha el lavabo.
9.Al costat de la habitació dels meus pares hi ha la entrada.
10. Al costat del lavabo hi ha la cuina.
Per què protegim als humans?
És fàcil, la rao per la qual hos protegim és perquè un explorador d'aquí va anar al vostre planeta i al veure que hos mataveu amb les guerres va enviar als nostres soldats prr potegir a tots els humans majors de 12 anys.
YOU ARE READING
Els Àngels Cauen
Science FictionÉs un relat que tracta sobre un àngel adolescent que s'enamora d'una humana. L'àngel té prohibit apareixer devant un humà, com farà per conquistar el seu amor?