Toți am înaintat uimiți de ce aveam în jurul nostru. La un moment dat am găsit o groapă. În ea găsisem o sabie, un scut,un arc cu săgeți, şi o suliță .Eu am luat sabia, Iți arcul, Gabi scutul şi Cristi sulița. Am înaintat şi am văzut o haită de lupi care dormeau. Ne-am furișat pe lângă ei dar degeaba tot ne-au atacat. Bine că aveam armele la noi, am sărit în aer cu ajutorul lui Gabi şi am omorât cu o tăietură la picioare un lup. Apoi am mai tăiat câțiva lupi cu sabia, iar Iți a înfipt niște săgeți cu arcul în câțiva dintre ei. După ce i-am eliminat pe toți am continuat . Am intrat într-adevăr într-o cameră mare din care ieșeau câteva conducte .Mi-am dat seama prea târziu, porțile se închiseseră . Am strigat tare :
-Fugiți!
-De ce?
-Nu avem timp .Hai!!
Porțile deja se închiseseră.
-Nu!!!!!!!!!!!!!!
În cameră cu noi mai era şi Clovnul constipat . Din conducte au ieșit apă, şerpi, pești pirania, rechini albi şi un monstru marin cam cât o casă. Dacă nu aveam sulița şi arcul eram morți. Ne-am strâns toți, am tras tare de arc ,dar nu s-a rupt, am folosit sulița pe post de săgeată . I-am dat drumul şi s-a ca o torpilă . Când a atins poarta a explodat, după ce s-a dus apa am luat sulița şi era intactă. Tot am continuat şi am continuat până când am intrat într-o cameră mică. În următoarea secundă, totul dispăruse în afară de câteva stânci .Clovnul căzuse odată cu câteva dintre stânci când l-am văzut eram chiar ușurați că am scăpat de o grijă .De nicăieri apărură niște dragoni mici, vulturi cu ghiare ascuțite ca o lamă ,bine că aveam o sabie cu noi . Am aruncat ca un bumerang sabia şi am tăiat doi vulturi . Sabia s-a întors,dar era să îmi reteze capul, de parcă era posedată așa că am sărit pe un vultur şi am făcut rodeo . L-am izbit de alt vultur şi sărit pe un dragon. Iți a tras cu arcul în sabie şi sabia s-a izbit de un alt dragon care a lovito atât de tare încât a dispărut în neant. . Apoi Gabi a încercat să îmi arunce scutul, dar nu a reușit, așa că mi-am lovit dragonul în ceafă ca s-o i-a în jos să pot prinde scutul. L-am prins ca să mă apăra de ghiare sau foc. Apoi i-am înpins jos cu ajutorul dragonului şi Iți a căzut pe un alt dragon, Gabi pe un vultur, iar Cristi pe un alt vultur. Toți plecasem, în îndepărtare se vedea o altă poartă, dar într-un fel era diferită.
CITEȘTI
Aventurile unor prieteni (Vol. 1)
AdventureAceastă carte are acțiune, aventură, momente comice şi triste, .Ea este fantasy. Şi nu vreau să stric sfârșitul.