Am intrat pe ușă . Nici n - am intrat bine că de sus cade o potaie cu trei capete care provoacă un cutremur de mă aruncă în perete ca pe o minge. După ce mă ridic în picioare cu durere de cap cam cât casa de mare. Iau scutul mă duc cu capul înainte de parcă nu aveam nimic, când mă trezesc suflat de un vânt puternic cât un elefant .Am strigat eu nervos :
-AAAA !Lasă-mă în pace! !
Când văd se pare că potaia asta scuipă apă şi foc . Am fugit repede în jurul lui. Se vedea că legea trei capete sunt mai bune decât unu nu se aplica şi la el .A căzut ca un bolovan amețitul. Mi-a dat timpul în deajuns în cât să pot finaliza lupta . Dar se ridicase și aruncase spre mine cu foc şi apă . Mă făcuse o stană de piatră la propriu. Înainte de a mă zdrobi, îi prinsesem laba şi am plecat repede. Am urcat sus pe unul dintre capete şi am așteptat până când unul dintre celelalte să lovească. Până atunci am așteptat cinci minute şi apoi am plecat de pe unul dintre capete şi au început să se bată între ei. M-am așezat deoparte şi mă uitam la ei cum se băteau. Peste cinci ore mai târziu încă se băteau. Peste încă, încă, încă, încă cinci ore mai târziu tot se băteau şi la ultima lovitură a căzut la pământ ca o balenă eșuată. L - am zgâriat timp de o oră pe burtă că poate avea ceva super în ea. În burta sa găsisem un nunceac roșu ca focul cu o inscripție pe el ,o katana cu tăișul mai ca de drujbă şi o armură de samurai am îmbrăcato şi nici de arme uitat. Nunceacul mi l-am pus la spate într-un suport de la armură şi am înaintat.
CITEȘTI
Aventurile unor prieteni (Vol. 1)
PrzygodoweAceastă carte are acțiune, aventură, momente comice şi triste, .Ea este fantasy. Şi nu vreau să stric sfârșitul.