Tajemná chodba

60 5 4
                                    

Myslela jsem si , že se mi to jen zdá. Ale to jsem si myslela špatně. Byla to pravda. Měla jsem pocit, že moje mamka mi lže. Bůh ví co mi ještě tají. Mám na ni vztek. Na štěstí  mám kamarádku, které se můžu svěřit. ,,To je fajn, že máš takový pocit." řekla Kristen. Rozloučily jsme se a Kristen odešla.
Celý zbytek dne mi vrtala hlavou nejen ta chodba, ale hlavně to, že Kristen věděla na co myslím. Jak mohla vědět co si říkám. Například jak jsem myslela na to jakou mám kamarádku. Vůbec se mi nechtělo večeřet. Hlavně se mi nechtělo vidět moji mamku. Mám na ni opravdu vztek. Ale i tak, mohla to se mnou myslet dobře. Asi bych to měla pustit z hlavy. Odhodlala jsem se k tomu, abych na tu večeři šla. Půjdu si asi s mamkou promluvit. Jo tak to asi bude nejlepší. Po výtečné večeri jsem nalila mamce a mě sklenku vína a řekla jsem jí, aby si ke mně sedla.
,,Mami,potřebuji s tebou mluvit."
,, Ano Whitney, copak potřebuješ?" zeptala se mě.
,,Dnes jak tu byla Kristen, no odendala jsem v pokoji ten obraz na zdi. Ten, na kterém je otec."
,, Whitney dalo se čekat, že se to někdy stane, jen jsem čekala kdy se to stane."
,,Mami, ráda bych věděla co jsem za tím obrazem viděla za chodbu a to více důležité a to, jak a proč zmizel?"
,, Whitney, teď mi řekni proč jsi se na to nezeptala dříve?"
Mamce jsem řekla, že nevím, ale to není pravda. Já sama dobře vím, že jsem se bála.
,, Whitney, začala bych tím co jsi viděla za chodbu. Tato chodba byla vybudována ve třetím století před naším letopočtem. Každému kdo ji přejde a překoná všechny smrtelně nebezpečné překážky umožní tato chodba vstup do jiného, kouzelnějšího světa než ve kterém žijeme.
Tvůj otec byl králem této říše, ale nevím co se mu stalo nic nevím. Jen vím, že ti v jeho zemi ponechal vzkaz. Jsi prý plnopravným dědicem otcova trůnu, ale až po jeho smti. Proto jsem tu chodbu zakryla. Nevím jestli žije, nebo ne. Jo a Kristen je dcera ženy, která mě a tebe při útoku na otce zachránila, ale už nežije nakazila se morem a zemřela. Vím jen, že jste s Kristen propojeny, ale ještě pořád pátrám po příčině. Kristen je strážkyně královského pokladu a Kristen o tom všem ví, řekla jí to matka, před tím než umřela.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 16, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Stal se mým osudemKde žijí příběhy. Začni objevovat