2.Bölüm

38 2 0
                                    

"Meldaa dikkat et" az kalsın zombiye deyiyordu kız.

Son anda dokunmadan kurtuldu."ödümü patlattın"dedi. Tabi normal yerinde sıçradı kız.

"Öff az kalsın onlara deyiyodun" dedim.

Oda "Biliyoz farkettik. Ama o kadar bağırınca insan da korkuyo canım." dedi.

Ee sonuçta haklı kız. Bu arada da bir yandan gizli bir yer arıyoruz. Sonuçta insanız acıkırız canım. Her neyse gizli bir yer bulmaya çalışıyoz.

Neyse bir 30 dakikadır yer arıyoz. Bir yer bulmak üzereydik ki  Melda cırladı. Güya ayağına diken batmış. Bulduğumuz yeri de zombiler bastı sayesinde.

Sonunda bir yer bulduk ve yemeye koyulduk.

"Aaa" diye bağırdı Melda.

"Öhö öhö öhö öhö" ölüyom lan.Neyse Melda kaltı sırtıma bir iki geçirdi.

"Oha lan napıyon elin ağır. Açık insan ol zaten ödümü çıkarttın. Öd denen bir şey kalmadı ayı." diye cırladım.

"Boğazımda kaldı ölüyorum lan." güldü hatta kahkağa attı. Alem bu kız ya.

"Oh olsun sana lan yemeğin içinden taş çıktı dişimi kırdın." bu sefer de ben kahkağa attım.

Harbinden kızın dişi fena oldu ama. Neyse o sırada yanımıza zombi kıyafeti olan biri geldi. Ama insandı.

Biz hala yemek yiyoz. Bir yandan da zombi kıyafeti giyen insanın suratına bönbön bakmayı unutmuyoruz.

Sonunda Melda "aaa içim sıkıldı" deyip sessizliği bozdu.

Bende "aynen abicim benimde içim sıkıldı" dedim.

Adam"merhaba"dedi 5 dakka sonra. Biz de aynı adam gibi "merhaba" dedik.

Adı Ömer' miş. İyi birisine benziyo yani dışardan öyle gözüküyo. Değişik bir tip.

Aaa ben Çağlar' ı unuttum. Kendisi benim kuzenim olur. Kuzenim diye söylemiyorum     harbi iyi çocuktur.

Zombilere KarşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin