3 частина

42 1 0
                                    

Трішечки про Марка:
Він накачаний брюнет з карими очима, старший за мене на рік.
Марк якрас приїхав ,поцілуав мене і ми направились до школи.
Зайшовши в цей ад я попрощалась з Марком і побігла в кабінет алгебри. Коли я зайшла, то вчителя в класі не було. Я вже казала що я везуча? Привітавшись з Емою(ще одна моя подруга) , я сіла зубрити алгебру , бо роблю все в останню хвилину , але мені знову повезло і я написала все, бо контрольна була по минулих темах.
Всі інші уроки пройшли швидко.
Я вийшла з школи і направилась додому пішки.
Сьогодні погода сніжна, але було тепло. Дойшовши додому я відчула холодні руки на моєму лиці і слова:"Вгадай хто?". Я швидко обернулась , це був мій сусід , ми з ним друзі (доречі він чимось мені нагадує Марка)
-Привіт, Ерік, скільки разів тобі повторювати , не робити так , мене це лякає!!!- чуть не кричала на нього я.
-Вибач , але я не втримався , тим більше , що не рада мене бачити?!
Ми з ним не бачились 2 тижні , бо він їздив в Францію до своєї сестри.
-Звичайно рада!-я сильно, сильно обняла його.
-Ну розказуй як ти тут без мене?
-Давай може ми хоча б в дім зайдем?А то холодно якось?
-Хороша ідея , але я спішу, давай зустрінемось сьогодні в вечері , я зателефоную , коли звільнюсь
-Блііін і це ще я не рада тебе бачити?
-Нє ну серьозно, не обіжайся, принцеска
-Добре, давай , але ти маєш сьогодні до мене прийти на фільм.І не забудь поп-корн!
-Ок- він поцілував мене в щічку і направився до свого дому.
А я до свого...
-Я в дома!!- закричала я на весь будинок.
-О привіт, Ель , ти вже так швидко прийшла- поцілувала мене мама і пішла назад на кухню щось робити.
Я переодягнулась в свою улюблену піжамку-єдиноріг і пішла до мами їсти. Ви собі не можете придставити яка я голодна!
-Що нового в школі?- спитав у мене тато.
-Та нічого особливого, просто чуть на екзамен з алгебри не запізнилась, але ти ж знаєш яка я везуча?
-Вся в мене- промовила мама
-Ти вкурсі що Ерік приїхав?-запитала мама.
-Та да я навіть бачила його сьогодні і домовилась з ним зробити вечір кіно у мене.
-Оу добре що ми сьогодні з мамою їдемо, не будем вам заважати- з посмішкою сказав тато.
-ТАТО! Ти ж знаєш , що у мене є хлопець , а Ерік просто друг!Стоп а куди це ви їдете!?
-Ми вирішили поїхати відпочити в Грецію і хотіли взяти тебе з собою , але у тебе ж багато екзаменів- мов би знущаючись казав тато.
-Не переживай, ми ще поїдемо в Грецію з тобою- турботливо сказала мама і злим поглядом подивилась на тата.
-Та нічого страшного відірвіться там по повній- сказала я осознаючи що на декілька днів дім буде в мому розпорядженні.
Батьки 3 години збирали речі і нарешті вони покликали мене присісти на доріжку.
-Щастивої вам дороги- сказала я ледь стримуючи сльози.
-Еля ти що плачиш? Все буде добре , не вспієш оглянутись , як ми вже приїдемо -сказала мама в такому ж стані , як і я.
Ми всі 20 хвилин обнімались і вони поїхали до аеропорту.
Я витерла сльози і тільки відійшовши від дверей пролунав дзвінок.Це був Ерік...

ПадінняWhere stories live. Discover now