Sinema'ya Gidiyoruz

22 1 2
                                    


Evde boş boş oturuyordum, canım çok sıkılıyordu.

Nede olsa internet bol yani gir gitsin internete dimi, hiç canım sıkılıyormu,bir şey istiyomusun? Demek yok dimi...

Girdim Facebook'a kimse açık değil.

Girdim Twitter'e adam akıllı paylaşım yapan yok.

Son olarak Instagram kalmıştı. Onada girdim, Allah'tan birisi açıkmış, Kayra! Namı değer RedCat.

Hemen mesaj attım:

-Nasılsın?

İyiyim falan dedi sonra hemen dedimki:

-Mete Dilara'dan ayrılmış nedenini biliyomusun,dedim.

Biraz bekledi ve sonra yazdı ki:

-Kuğulu parkta buluşalım anlatırım.

-Tamam,dedim

Apar topar hazırlandım, saçımı yaptım ve hemen yola çıktım. Vardığımda beni bankta bekliyordu, koşarak yanına gittim ve hemen anlat dedim. Anlatmaya başladı:

-Mete dün gece Clup'e gitmiş ve içkiyi fazla kaçırmış oruspunun biride bunu fırsat bilmiş ve hemen evine götürmüş Mete bu olayı da Dilara'ya anlatmaya çalışmış ama Dilara onu dinlememiş ve hemen "Seni adam sanmıştım kanıtladın mutluluklar..." demiş. Mete'de sinirlenmiş ve "Ne halin varsa gör konuşmama izin vermiyorsun bir kez dinlesen hak vericeksin!!!" demiş. Bence Dilara haklı, Mete Clup'e gitmese bunlar olmayacaktı, dedi.

Ben biraz sustum ve:

-Bence ikiside haklı ama ortada bir sorun var ve biz 2 iyi arkadaşları olarak onları barıştırmalıyız, nede olsa Mete Dilara için, Dilara da Mete için yaratılmış. Onlar 1 elmanın 2 yarısı gibiler, birbirlerini tamamlıyorlar, dedim.

Kayra:

-Bence de öyle hemen bir plan düşünmeliyiz, dedi.

Ben:

-İkiside sinemayı çok severler sen Dilara'yı çağır, bende Mete'yi çağrıayım onları çift koltuklarına otururuz belki barışmalarında etkili olur, dedim.

Kayra:

-Aynen, dedi.

Ben:

-O zaman ben biletleri almaya gideyim, dedim.

Parktan ayrıldık ve en yakın alışveriş merkezine gidip romantik bir bilmi seçip 4 kişilik bilet isteyip "1'i çift koltuğu olsun" dedim. Kadın biletleri verdi, 3 saat sonra başlayacaktı film. Hemen Mete'yi aradım ve "3 saat içinde gel sinemaya gideceğiz" dedim ve inkar etmesine vakit kalmadan telefonu kapadım. Zaten inkar edemez ki çünkü ben çağırdım :) Hemen Kayra'yı arayıp:

-Dilara'yı hallettinmi, dedim.

-Hallettim film ne zaman, dedi.

-3 saat sonra yetişin, dedim.

-Tamam, dedi.

Benimde canım sıkıldı, cafe bölümüne gidip kendime bir nescafe ısmarladım. 3 saati internette gezinip nescafe içerek geçirdim ve film vakti gelmisti. Son 15 dk'ydı. Hemen salon kapısına giderek Mete, Dilara ve Kayra'yı beklemeye başladım. Hepsi son 2 dk kala geldiler. Dilara Mete'yi görünce şaşırdı ve gitmek istedi ama Kayra bırakmadı. Mete'ninde işine geldi tabi :) Hemen koltuklarımıza gectik. Mete ile Dilara'yı zar zor çift koltuğuna oturtmayı başardık. Hemen mısır almaya gittim. 3 tane alıp geldin 1'ini Mete ile Dilara'ya verdim, birisini Kayra'ya verip birinide kendime aldım. Film boyunca bir gözüm Mete ile Dilara'da bir gözüm ise filmdeydi. Bir çok kez elleri üst üste geldi. Filmden çıkınca hiç birbirleriyle konuşmadılar. Herkese kahve ısmarladım, sonra dağıldık.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 03, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Günlerden AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin