7/8/15

22 3 0
                                    

Vam quedar a la piscina de casa meva per passar una bona estona (que per cert m'aborria bastant perqué em sentia marginada) i després vam sortir a donar una volta.
Ens vam sentar al banc, al nostre banc i vam començar a dir coses imbècils, sense gaire sentit, ens vam quedar una estona en silenci però a mi no m'importava, ja que a vegades el sileci diu més que qualsevol paraula, després de tirar-nos una estona així em va allargar la mà (no se si era per que se la donés o per alguna altra cosa) se la vaig donar, de sobte vaig notar com les galtes se m'enrogien i sentia papallones a l'estómac, vaig mirar-lo per saber si ell havia sentit el mateix, ell em va respondre amb una altre mirada però no estaba segura de que ell hagués sentit el mateix i li vaig deixar anar la mà. Al cap de cinc minuts em vaig haber de tornar a casa i no em podia creure el q habia passat. Se suposava que era el dia en que jo rebria el meu primer petó però res no va sortir com jo volia.

Al cap d'una estona rebo un missatge: el Jordi

- Perdó - deia ell
- No passa res - li vaig contestar encara que en realitat si l'arribo a tindre davant no sortiria viu (com som les noies de contradictòries)
- Ho he intentat però no he pogut
- Tranquil, al menys ens hem donat la mà, mica en mica s'omple la pica - :(:(




La nostra pròpia històriaWhere stories live. Discover now