Niall se apropie de acei barbati,iar ca prin minune cei trei 'muschetari ' isi fac disparitia.
Niall:-Mad,sper ca esti bine!spune,apoi isi pune mana peste a mea.
Madison:-Da,sunt bine..Niall!spun ,apoi imi retrag mana ,subtil.
Dupa cateva secunde Harry isi face aparitia,fata lui avand o incruntatura urata si o vena a gatului pulsandu-i proeminent.
Harry:-Ce cauti aici,nenorocitule?spune apoi,se pune 'zid' in fata mea.
Niall:-Eram doar in trecere,Styles!abia apuca sa spuna,ca Harry ii loveste puternic maxilarul.
Eu ma pun in fata lui Niall si incep sa ii explic cretului ce s-a intamplat.Acesta ma taraste dupa el,afara din club pana la masina apoi o porneste cu destinatia casei "noastre".
Madison:-Harry,nu trebuia sa il lovesti pe Niall!El m-a salvat..intr-un fel!urlu eu,la el.
Harry:-Tot el te-a salvat?Aduti aminte ca eu te-am scapat din mainile lui murdare!urla si el.
Madison:-Si unde m-ai adus?Tot la un nemernic care face lucruri ilegale!Dar logic..pe regele Styles nimeni nu-l jicneste!Mi-e scarba de tine!ii spun eu,apoi cateva lacrimi aparandu-mi in ochii mei rosii.
In secunda a doua,am simtit cum pamantul imi fuge de sub picioare.
Nu-mi vine sa cred!Tocmai..m-a lovit!Harry:-Sa nu indraznesti sa ma mai insulti,tarfo!scuipa el,apoi pleaca si tranteste usa in urma lui.
Ma ridic si ma duc in asa zisa camera a mea.Ma incui in baie,siroaie de lacrimi scurgandu-se pe fata mea.
E cel mai..cel mai idiot!
Tot nu-mi vine sa cred..ca el..m-a lovit..Dupa ce mi-a promis ca totul va fii bine.
TI-AM ZIS EU!imi reproseaza constiinta .Am iesit din baie,dupa ce m-am spalat pe fata.M-am uitat pe ecranul telefonului,iar acesta indica ora 23:37.Cred ca mi-ar prii un pui de somn.
Ma intind in patul moale,somnul furandu-ma imediat.**ora 3 dimineata**
Niste sunete se aud de jos.
Cobor tiptil scarile,iar acolo..Harry o ..calareste pe o roscata..
N-am putut sa ma abtin,asa ca am izbucnit in plans.Am fugit inapoi in camera pentru a-mi lua geanta.
Dupa ce am trecut pe langa cei doi catei in calduri ,am iesit afara din casa.
Am pornit pe jos..pe strada Himell.Nu stiu unde ma voi duce..poate ma voi rataci(in cel mai bun caz)..Harry Pov.
Eram prea nervos pe ea..
M-am dus la primul club pe care l-am vazut si imediat am agatat o roscata focoasa.
Am invitat-o la mine,iar ea logic,nu m-a refuzat.
Imediat ce am ajuns,am trantit-o pe canapeaua din living si m-am urcat pe ea.Dupa cateva minute usa s-a auzit trantindu-se puternic.
Nu mi-a pasat la inceput,continuandu-mi 'treaba'.
Insa,imediat am realizat ca Mad se afla in casa.Si cel mai probabil a fugit.Harry:-Iesi afara,m-am saturat de tine!
Roscata:-Dar iubire,nici macar nu m-ai incercat!spune ea,dand des din gene.
Harry:-Sa nu imi mai spui asa!Am zis sa iesi afara,curva ambulanta!urlu la ea.
Roscata:-Du-te dracu!spune apoi isi ia talpasita.
M-am dus in camera mea si am inceput sa sparg totul.
Ce prost sunt!Cum am putut sa urlu la ea si sa o lovesc?!
Apoi,m-a vazut si cu aia!
Pffff..maine e concertul.
Cred ca ar trebui sa ma pregatesc si sa o las pe Mad pe maine..oricum nu va ajunge departe.
M-am pus la somn,pentru cateva ore.***
Ok..ora 12:00.Peste o ora,avem acel nenorocit de concert.
M-am urcat in masina,ducandu-ma spre locul unde va avea loc.
CITEȘTI
Complete change
FanfictionNiciodata nu poti alege cum vrei sa se întâmple lucrurile .Visurile sunt ca si stelele,nu le vezi dar ele exista. Cam aşa este si in viaţa lui Madison.Visul ei de cand s-a mutat in Londra, e să-şi întâlnească idolii de o viaţă. Dar ce se întâmplă ca...