Dupa aproximativ 1 ora,ajungem la acea cabana,pe care n-am putut s- o vad inca,deoarece Niall mi-a pus o bandana la ochi si nu m-a lasat sa mi-o dau jos.Ma simt luata in brate stil mireasa de catre el,intrand intr-o casa..cred.. fiindca am auzit usa deschizandu-se .Am fost trantita usor pe o suprafata rece care pare a fi o canapea.Niall s-a pus deasupra mea,dandu-mi materialul de la ochi jos.A inceput sa imu sarute senzual gatul,muscand din loc in loc.
Madison:-Uhm..cred ca ar fii bine daca mi-ai arata imprejurimile!spun eu,ridicandu-ma in sezut si dandu-l de pe mine.
Niall:-Mad,ce ai?De ce ma tot respingi?Nu ma vrei?tipa el la mine.
Madison:-Nu am nimic,doar ca pur si simplu nu sunt pregatita!Iar tu, ar fii trebuit sa ma intelegi, dar nooo!tip si eu la randul meu.
Niall:-Nu am chef de cearta!Si ştim amandoi ca vei ceda în faţa mea,aşa ca hai sa îţi arat cacaturile de împrejurimi!spune el,apucandu-mi mână si tragandu-ma dupa el.
Ne-am plimbat asa,cateva ore,timp in care niciunul nu a scos niciun cuvant.Nu imi place in ce situatie am ajuns!Dar ma rog..orice cupluri au certuri..
Cu toate ca nu i-am vazut niciodată aceasta latură a lui. E asa de bipolar uneori.Niall Pov.
Ma urasc pentru faptul ca am tipat la ea!Ma urasc pentru faptul ca nu ma pot abtine!Sunt barbat,e normal sa imi ies din fire..dar imi vine sa ma omor pentru faptul ca am facut asta de fata cu ea..
Hormonii mei se trezesc la viaţă doar cand o privesc.
Dar,sunt gata sa o aştept pana se va simţi pregătită!
Cu toate ca as vrea sa sar pe ea in acest moment si sa i-o trag...
Stop,Niall!Daca nu vrei sa o pierzi trebuie sa stai cuminte!
Ai dreptate conştiinţă! Trebuie sa am răbdare, ca ea sa aiba incredere in mine,sa îşi lase puritatea pe mână mea, mai bine zis..pe animalul meu..dar ma rroogg..Am văzut-o tremurand,asa ca ne-am îndreptat spre cabană. Ea s-a dus direct intr-o camera.
Acum eu trebuie sa o fac sa ma ierte si stiu exact cum!
Am ieşit din nou, ducandu-ma spre pădurea de langa cabană si m-am dus in "miezul " ei,acolo unde se află un loc amenanjat,cu o măsuţă rotundă din lemn, doua scaunele tot din lemn si câteva felinare .Am aranjat puţin pe acolo,punând pe masă o 'muşama ' cu imprimeu floral.Preferatul iubitei mele!Pe jos am facut un culoar din lumânări parfumate. Am adus din portbagajul maşinii câteva lampioane pe care le-am pus pe acolo.
M-am dus in căsuţa si am inceput sa gătesc nişte clătite,sperând ca Madison sa nu simtă mirosul ,pe care le-am tăiat in forma de inimioara si le-am pus peste si Nutella.
Dupa ce le-am terminat le-am pus pe măsuţa din pădure si m- am dus la Mad sa o chem.Niall:-Mad,poţi veni puţin, te rog?spun eu.
Madison:-Daca vrei iar sa ţipi la mine,mai bine nu!spune ea cu tristeţe in glas.
Niall:-Îţi promit ca nu se va mai intampla nimic!Doar vino!spun.
A venit spre mine, iar cand am ieşit din cabană i-am pus mână la ochi,cu cealaltă tinand-o de manuţa ei fină.A tresărit puţin, dar am linistit-o.
Cand am ajuns,m-am pus in faţa ei,in genunchi si am scos din buzunar o cutiuţă roşie din catifea.
Madison: -Niall,sunt prea mică ca sa ma căsătoresc,ştii nu?
Niall:-Prostiţo,nu e un inel!spun eu chicotind, apoi ridicandu-ma punandu-i lantisorul din aur cu iniţialele M&N pe o formă de infinit.
Madison:-Niall,e superb!Nu pot sta supărată pe tine! Te iubesc!spune ea,apoi ma sărută apăsat.
Niall:-Si eu te iubesc, ingerule!Si imi pare rau pentru scena de mai devreme !spun eu in sărut.
Madison Pov.
Uff..il iubesc pe idiotul asta!E cel mai frumos cadou pe care l-am primit vreodată.
Ne-am aşezat pe scaunelele drăguţe si am început sa infulecam clatitele!Erau foarte gustoase! Se pare ca avem un Niall Chef!
Madison: -Sunt delicioase!spun eu cu gura plină.
Niall:-Chiar ca sunt!spune el,mânjit de Nutella.
Am luat un şerveţel si i-am sters ciocolata de pe faţă, dupa depunând un sărut suav pe lobul urechii sale.
Dupa ce le-am savurat,am decis sa intrăm in casă din cauza frigului.Acesta m-a luat in braţe si nu m-a lăsat jos pana in camera, unde m-a trântit pe pat.
Niall:-Mad,sa ştii ca sunt gata sa te aştept oricat!Până vei fi pregătită!spune el pe un ton dulce.
Madison:-Ştiu! Si m-am tot gândit si sunt pregătita!Atât timp cat o sa imi pierd virginitatea cu tine,sunt gata!Fiindcă te iubesc!Al naibii de mult!spun eu tragandu-l peste mine.
Niall:-Ma bucur ,pentru ca nu mai puteam rezista mult !spune el sarutandu-ma sălbatic.
I-am răspuns repede la sărut. Atunci cand m-a muşcat de buză, a obţinut un geamăt înfundat din partea mea.
Mi-a îndepărtat repede tricoul si blugii,acum respiraţia sa fierbinte se plimba de-alungul abdomenului meu.
Îşi trece uşor degetele peste cicatricile rămase de la bătăile primite de la James,apoi îşi trece uşor limba peste ele.A revenit la buzele mele, pe care le muscă uşor.
Scapa si de sutien,acum o mână tinandu-mi un sân, framantandu-l uşor,iar cealaltă strangandu-mi uşor o fesă..
A apucat un sfârc între dinţi, tragand uşor.
Dupa ce l-a satisfăcut si pe celălalt, a ajuns cu degetele la punctul sensibil.
Mi-au mai scăpat cateva gemete,atunci când le freca uşor de feminitatea mea.După rupându-mi chilotul.L-am scăpat si eu de haine pe el.
A scos un prezervativ din buzunarul pantalonilor care erau pe jos, rulandu-l pe prietenasul uriaş. S-a pozitionat la intrarea mea.
Am simtit o durere enorma,atunci cand a intrat lent in mine.Cateva lacrimi si-au facut aparitia pe obrajii mei care mai aveau un pic si luau foc.Niall:-Te rog iubito,nu plange!O sa fiu bland!spune el stergandu-mi lacrimile.
Incet,incet durerea s-a tranaformat in placere.
Niall a accelerat putin ritmul,camera ,acum fiind sub dominatia gemetelor noastre.Simteam ca primul meu orgasm se apropie,asa ca mi-am dat drumul,asa cum mi-a zis Niall.
El si-a scos prezervativul si l-a aruncat undeva pe podea,punandu-se apoi langa mine,eu incolacindu-mi mainile in jurul lui.Apoi punandu-mi si capul pe pieptul sau bine lucrat.Niall:-Ai fost minunata,ingeras!spune el sarutandu-ma pe frunte,eu rosind,apoi adormind instantaneu.
Hei pufarinelor..
V-am zis ca va urma o scena +18 ,asa ca uitati-oo
Sper sa va placa!
Kisses
CITEȘTI
Complete change
FanficNiciodata nu poti alege cum vrei sa se întâmple lucrurile .Visurile sunt ca si stelele,nu le vezi dar ele exista. Cam aşa este si in viaţa lui Madison.Visul ei de cand s-a mutat in Londra, e să-şi întâlnească idolii de o viaţă. Dar ce se întâmplă ca...