Capitolul 8

76 8 3
                                    

Ma desprind usor din sarutul meu cu Niall. Fata lui era toata intr-un zambet si a mea cred ca era rosie ca racul .
Nu cred ca ceea ce simt pentru Niall e iubire , eu doar il plac mult pe irlandezul asta si sper ca si el pe mine la fel .

Niall:Madison nu ai idee cat de fericit sunt !

Madison:Si eu la fel Niall, spun si casc zgomotos , ziua asta chiar ma obosit .

Niall:Mad , vrei sa mergem acasa?ma intreaba si imi ia mana in a lui .

Madison:-Pai vad ca baietii se distreaza , deci mai bine sa mai ramanem , nu vreau sa le stric cheful de distractie doar din cauza ca sunt eu obosita .

Niall:Baieti!!!! Haide-ti plecam!

Madison:Niall! Ce faci? Am spus ca nu vreau sa plec .

Niall:Dar esti obosita , Mad...

Zayn:Haide frate , eu mai voiam sa stau ..

Louis:Zayn, taci! Nu vezi ce obosita e Madison , se vede dupa fata ei ! spune el si imi pune mana pe fata.Si sa fiu sincer si eu sunt la fel .

Zayn:Pff..Fie , hai sa plecam .

Intram toti in masina si mergand cu viteza mai mare decat ar trebuii , ajungem acasa .
Intru in casa si nu mai astept sa fac alt ceva , ca si urc scarile si ma trantesc in pat .
Aud usa deschizandu-se si imi intorc capul ca sa il vad pe Niall cum se apropie de patul meu .

Niall:"Nuuu , sa nu plecam Niall!!" imi imita el vocea amuzat .

Madison:Ok , poate ca muream de somn si inca o fac , deci poti stinge lumina , deoarece nici nu ma indur sa ma duc la baie , dar mai ales sa ma schimb , spun eu cu o voce adormita.

Niall:Ok Mad , atunci te las . Noapte buna , iubito! Imi spune si imi da un sarut pe frunte .

Madison:Noapte buna , Niall!

Il vad cum se indeparteaza si stinge lumina , pierzanduse in intunericul de pe hol. Mai stau 2 minute sa ma gandesc la ce s-a intamplat astazi , si pic in vraja somnului...

***

Ma trezesc alarmata din pat . Razele soarelui imi intra in ochii ei sensibili si din instinct ii inchid . Doamne la ce soare e afara , sunt sigura ca am dormit mult .
Imi ridic telefonul si nu sunt surprinsa sa vad ca ceasul este 14:37
... Oare ce fac baietii de nu m-au trezit?
Cobor din pat si observ ca sunt inbracata cu aceleasi haine pe care le-am avut si ieri pe mine . Ma duc la baie si imi fac un dus rapid , schimbandu-ma in ceva lejer si mulat . Offf baieti , cred ca o sa innebuniti cu mine in casa . Rad in sinea mea si ies din camera , coborand scarile si uitandu-ma dupa Niall, sau dupa ceilalti. 
Ciudat! Nimeni nu e aici..M-ar fi trezit daca ar fi plecat , sunt sigura . Ehh...O sa se intoarca ei de oriunde ar fi. Intru in bucatarie si i-au un bol, implandul cu lapte , peste punand cereale peste . Mananc repede si plec din bucatarie , ducandu-ma in living . Imi iau o carte buna si ma asez pe canapea , incepand sa citesc .

Dintr-o data usa se deschide galagios , facandu-ma sa scap cartea pe care o citesc pe jos.
Pe usa intra , nimeni altcineva decat baietii .

Madison:Hei , ce faceti baieti?

Niall:Hei Mad , am fost la inregistrari , da nu ne-am indurat sa te trezim , dormeai asa frumos .

Madison:Ok... Data viitoare va rog sa lasati un bilet , sau sa imi trimiteti un mesaj .

Zayn:Bine.

Baietii s-au dus in bucatarie sa manance , cred ca o sa imi continui lectura la cartea mea "geniala". 

Complete changeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum