Ahoj, je tady předposlední část. Chtěla bych vám poděkovat za 8 hvězdiček u předešlých dvou dílu :) !
Jako vždy další část vydám, když tady bude 5 hvězdiček(Omlouvám se, že je to kratší část, ale rozhodla jsem se konec rozdělit na dvě části.)Cítil jsem jeho horký dech na svém krku, až mi z toho naskočila husí kůže. Zavřel jsem oči a čekal co se stane: ,,Víš, že se nemáme jak dostat domů?! Jelikož jsme všichni pili?!'' řekl opilým hlasem. Tohle mě šokovalo, protože jsem čekal trochu něco jiného, přesto jsem odpověděl: ,,Máš pravdu, a když se bavíme o nás všech, kde jsou Scott a Isaac?'' Pravděpodobně vycítil, že mám strach, ale ještě než stačil něco říct, přišla mi sms. Byla od Scotta -'' Čau kámo, sorry, že jsem se tak vypařil, ale psala mi Alison. Potřebovala s něčím pomoct''. Trochu jsem si oddechl, ale pořád jsem byl nervózní jelikož jsem nevěděl, kde je Isaac. Derek zakroutil hlavou a usmál se: ,,Nevím jestli ti to pomůže, ale viděl jsem Isaaca odcházet s nějakou holkou.'' (No jo dalo se to čekat! Doufám, že to nedopadne jako minule, kdy zjistil, že místo holky u něj na posteli leží polonahý transvestita).
......
Nevím jak dlouho potom jsme tady s Derekem zůstali. Co vím je to, že jsem o něm za tu dobu zjistil víc, než za celou dobu co se známe. Zbytek večera proběhl příjemně. Letmé doteky z Derekovy strany ve mně probudili něco, co jsem tak dlouhou dobu nevědomě skrýval. Byl to chtíč po něčem víc, než jen letmých dotycích. Derek na tom byl podle mého stejně, jelikož v jeho kalhotách se začala tvarovat boule. Opět se ke mně naklonil:,, Myslím, že je načase to tady zabalit a jít se do hotelu vyspat, co ty na to?" Ztuhl jsem, protože při posledních slovech mi položil ruku na stehno. ,,Jjjasně'', nemohl jsem normálně odpovědět. Byl jsem úplně vyvedený z míry. Derek mě jemně chytil za zápěstí a táhl k východu.
........
Nějaký čas jsme procházeli již spícím městem a hledali hotel. Netrvalo dlouho a jeden jsme našli. Derek zaplatil pokoj. Cesta do pokojů vedla venkem. Když jsme šli po schodech, spadl jsem a rozsekl si koleno. Nestihl jsem cítit bolest, protože hned jak se to stalo, si Derek ke mně dřepl, položil mi svou ruku na nohu a začal vstřebávat mou bolest, takže to nebolelo, ale i přesto krvácelo. Vzal mě do náručí a odnesl na pokoj, tam mě položil na postel a šel do koupelny, ze které se ozvalo: ,,Sundej si rifle, abych ti to mohl ošetřit.''Jakmile to dořekl, celý jsem zčervenal, protože jsem se styděl. (Tak fajn , Stilesi, hlavně dýchej a dělej, jako by ti to nedělalo problém !) Když se vracel, držel v ruce lékárničku, sedl si vedle mě. Chvilku se v ní přehraboval a nakonec vytáhl desinfekci, vatu a obvaz.
ČTEŠ
It was always you (DOKONČENO)
FanfictionStiles prochází těžkým obdobím, ale na štěstí tady je Scott,Isaac a Derek kteří se mu rozhodli pomoct a kdoví možná to skonči tak jak to nikdo nečekal.