MAYFA
"erken kalkmaktan nefret ediyorum! "
"hadi kuzi yaa"
oflayıp yatağımdan kalktım bu gün okulun ilk günü ve tabikide baş ağrısı kuzenimde burda.
"hadi kalk daha seni hazırlıycaz "
"off git başımdan maya "
"peki bunu sen istedin "
klasik maya müzik açıp yatağımda bır sağa bir sola zıplayacak . simge miş miş'i açıp oynamaya başladı tabikide pes ettim .
"tamam git başımdan kalkıyorum "
beni takmadan zıplamaya devam etti tabi
"lan kime diyorum ben ! "
bu sefer kapattı
"hadi çabuk kalk kahvaltı hazır yengem olmasa bakımzızlıktan ve açlıktan ölüceksin "
yataktan sızlana sızlana kalktım . kendimi hemen banyoya attım yüzümü yıkayıp aşağıya indim . mutafaktan miss gibi kokular geliyor anlaşılan ipek sultan yine döktürmüş .
"günaydın "
dedim ve miss gibi pankek kokusunu içime çektim .
"oooo ipek sultan yine döktürmüşsün "
sandalyeme oturmadan önce annemin ve babamın yanaklarına sulu bir öpücük kondurdum ve yemeğe başladım tabağımdakileri iştahla yedim
"hadi hazırlanalım artık "
dedi maya
"tamam " dedim
yukarıya çıkıp duşa girdim . okyanus kokulu duş jelimi kullanıp hemen çıktım . dolabımın önünde durdum ve ne giyeceğime kararvermeye çalıştım . en sonunda siyah bir şort üstünede sarı salaş bir t-shirt'ümü ayakkabı olarakta siyah converse'imi giydim . aynanın karşısına geçip bb krem , rimel , bordo ruj sürdüm . dolaptan siyah çantamı aldım . bayılıyorum bu siyaha . içine ajanda , birkaç kalem, kulaklık , cüzdanım , rimel ve bb kremimi koyup çıktım . maya zeten beni salonda bekliyormuş .
"hadii maya "
"tamam kuzi geldim"
hızlıca otopark a gidip arabama bindim. aklıma burak geldi napıyor acaba o şebek .
"acaba burak napıyodur " dedim
"okula gidiyodur mayfacım "
"onu demıyorum be kızım . bizimle aynı okula gelse fena mı olur ."
"olmaz aslında "
diyip bir gözünü kısıp birşeyler düşündü . kesin aklına bir fikir geldi .
"lan acaba konuşup ikna etsek olurmu ?" dedi maya.
"kötü fikir değil " dedim.
"neyse okuldan sonra buluşup konuşalım " dedi maya.
yaklaşık 15 dk sonra okula geldik . dersin başlamasına daha 12 dk vardı bizde kantine gidip birşeyler aldık .
"kuzi şurdaki çacuk sana bakıyor " dedi maya .
"ne ? " dedim .
ve gösterdiği tarafa baktım . ona bakınca gülümsedi bende gülümseyip önüme döndüm. yakışıklı çocuktu aslında ama ben geçen seneki olaydan sonra erkeklere güvenim azaldı birkaçı hariç onlarda kuzenim burak ve 7 senelik kankilerim ayaz ve kağan .
"lan buraya geliyo"
"selam , ben serkan "
"selam"
"selam"
"oturabilirmiyim ? " dedi serkan .
"tabi " dedim.
ve serkan benim yanıma oturdu . bu okula yeni gelmiş hatta aynı sınıftaymışız ne talih ama .
'yakışıklı çocuk ama allah var ' dedi iç sescağzım
'sen bi sus geçen sene emirle olanları unuttun galba '
'sonsuza kadar sap mı kalcaksın ?? '
'kess ! '
iç sesimle konuşmamı bölen ses serkanın sesi olmuştu .
"mayfa gelmiyormusun ? "
"dalmışım , geliyorum "
üçümüz birlikte sınıfa gittik . serkan bir ön sıraya oturmuştu . sınıf yavaş yavaş dolmaya başlamıştı birden mayanın suratı düşünce bakışlarını takip ettim kapıdan giren emirle donup kaldım oda hemen yanımızdakı masaya oturmuştu bana dönüp göz kıptı hemen önüme döndüm yavaş yavaş gözlerim dolmaya başladı . mayaya dönüp burdan gideceğimi ve peşimden gelememesini söyledim . oda olumlu anlamda başını salladı . hemen çantamı alıp sınıftan çıktım . arabamın yanına giderken birine çarptım .
"pardon ben çok özür dilerim "
"dikkat etsene biraz " dedi sert bir sesle .
fakat onu dinlemeden hemen arabamın yanına gittim ,cantamdan anahtarımı alıp arabamı açtım . bir süre sonra sahile geldim . okul olduğu için pek fazla insan yoktu . 2-3 saat orda oturduktan sonra bir kafeye girdim birşeyler yiyip çıktım . bu sefer ağaçlık bir yere geldim . emirle olanlar aklıma geldi 4 ay çıkmıştık sürekli bana onun beni aldattığı ile ilgili mesajlar geliyordu ama ona güvendiğim için takmıyordum . ayrı sınıflardaydık onların boş dersiymiş , o zaman bahçede onu bir kızla öpüşürken gördüm o zaman donup kaldım çok öfkelendim 1 veya 2 dk sonra zil çalmıştı, hemen koşarak bahçeye indim bizimkilerde arkamdan geliyorlardı herşeyden habersiz emirin yanına gidince hemen tokat attım ağzıma geleni söyledim . kağan ve ayaz emiri elimden alıp onlar dövmeye başlamıştı o zaman sinir krizi geçirmiştim . artık ne zaman çok sinirlensem ve ya çok korksam kriz geçiriyorum .
eve geldiğimde saat 6 ya geliyordu elime bir kitap aldım ve okumaya başladım birkaç saat sonra göz kapaklarım daha fazla dayanamadı ve uykuya daldım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tehlikeli Ukala
Teen FictionTehlikeli bir erkek ve güzel bir kız. Kız , emir faciyasından sonra erkeklere güvenini yitirmiş sadece ailesi ve iki erkeğe güveniyor yakışıklı kankaları ayaz ve kağan . Erkek , tahlikeli ama bir o kadarda ukala . mayfa ile uğraşması ona çok eğlenc...