Sesin geldiği tarafa döndüm .birde ne göriyim bir adet şaşkın maya şok olmuş bir biçimde bana bakıyor . hemen kendime gelip buğrayı ittim .
"çekil şurdan ukala "dedim biraz sinirli bir şekilde .
O da piç gibi sırıtıp sırasına geçti . maya hemen yanıma gelip soru yağmuruna tuttu .
"sakin ol maya tenefüste anlatırım herşeyi , derse birkaç dk var yetmez ." diyip konuyu kapattım .oda zaten pek fazla üstelemedi .
Ders tarihti kadriye hocanın gelmesiyle önüme dönüp düşünmeye başladım .
Ayy çıldırıcam niye bu çocuk benimle uğraşıyor ya . dünki dediğini ciddiye alsammı acaba ? niye alıyım canım o kadar sürtük varken kesin bilerek yapıyor ukala sanki uğraşacak başka birisi kalmadı . aman neyse onu düşünüp uğraşamam .
Boş verip dersi dinlemeye başladım . malum hiç mi hiç tarihi sevmem notlarda hiç iç açıcı değil zaten diyorum sayısalım diye vallahi anlamıyolar , mecbur yapıcaz artık başka çaremiz mi var .gözlerimi kadriye hocaya dikip dinlemeye başladım. En azından biraz bişey anlıyım dimi .
"mayfa canım 9 .soruyu yaparmısın ?"
"tamam hocam "
Lan napıcam ben hiçbir şey anlamadım . ben soğuk terler dökerken tam zamanında zil çaldı .seni seviyorum zil.
Maya "hadi anlat "
"ay tamam " diyip anlatmaya başladım
Tabi bunları mayaya anlatınca alayla karışık sinsi bir gülüş vardı yüzünde
"ne var " dedim
Maya "hoşlanıyor olmasın senden "
"he maya hee " dedim ve konuyu kapattım .
Diğer derslerde çok sıkıcı olduğu için sırama kafamı gömüp yattım . taki maya beni dürtesiye kadar .
"hayır yani çok mu meraklısınız beyininizin şişmesine anlamıyorum , niye beni uyandırıyosun kii "
Maya "çünkü öğle arasındayız canım "
"haa tamam , o zaman başkaa " diyip yemek haneye gittik .
Yemekleri alıp boş bir masaya geçtik . yemeğimin yarısına gelmiştim ki içeriye
"ELA GÖZLÜM NERDE " diye bağıran burak girdi .
Oha burak burda ben şok .
"BURAKK" diyip koşmaya başladım ve hemen üstüne atladım ve başımı boynuna gömdüm .biraz daha böyle durup sonra kucağından indim ve bizim masaya sürükledim . hemen yanıma oturdu .
"hani kahve dünyasında buluşacaktık ?" dedim
Burak " evet ama hasterine dayanamadım be ela gözlüm "
Ayy canım kuzenim ne kadar tatlı yaa yerim ama .
" bana kahve borcun var " dedim
Burak "istediğin kahve olsun . sen niye beni çağırdın ? "
" hee o konu , burda okusana "
Sok olmuş bir şekilde bana bakıyordu , ama bu hali çok tatlı şapşalın .
Burak " yuh bu böyle pat diyemi söylenir bu "
"evet " diyip dudaklarımı büzdüm
Burak "niye burda okumamı istiyorsun ? "
"çünkü tatlış kuzenlerin burda okuyor yani sende burda okuu nolurrr"
Burak " tamam düşünürüm "
" neyi düşünüyosun ya , sizde bir şey söylesenize "
Ayaz "gel olum işte bunun dır dırını mı çekiceksin ? "
"ne yani ben çok mu konuşuyorum bıktınız yani bende öyle olsunn tamam " dedim . noluyor lan bana kesin regl olcam yoksa atar yapmam ben .
Burak "biz öylemi dedik , neyse tamam gelirim ama hemen değil "
"oley be " diyip . hemen sarılıp öptüm .
Kağan " ayı yavrusunu severken öldürürmüş "
" sen sus be kıskanmaa" diyip dil çıkarttım .
Kağan " niye kıskanıyım ki benimde mayam var dimi mayacım "
Maya "evet , seviyoruz biz bir birimiz bikere tamammı ? " dedi sahte bir sitemle
"he he " diyip gülmeye başladık hepimiz sonra zaten zil çaldı .
Zil ben sana seni seviyorummu demiştim artık sevmiyorum yapılırmı bu bana dayamadım biriciğime yaa uf neyse burda okuyacak artık ayıramıycaksın bizi zill.
Sonra burak bize veda edip çıktı , bizde derse girdik.
Ders matematik yani elif hocanın dersi. En sevdiğim ders , resmen derse aşığım . neyse bir müddet sonra elif hoca geldi ve derse başladık . elif hoca bir soru sordu tabikide hemen buldum cevabı .
Elif hoca "yapmak isteyen var mı gençler ?"
Kimseden çıt çıtmadı yemiyor tabi.
"isterseniz ben yapıyım hocam himse yapmıyor "
Elif hoca " iyi gel yap o zaman "
Tahtaya çıktım çıkar çıkmaz 15 saniyede falan çözdüm soruyu sınıf şok olmuş bir şekilde bana bakıyordu . 2 kişi kariç , birisi maya alıştı tabı kuzum diğeri ise buğra bana soğuk bir şekilde bakıyordu. Anlamıyorum ben bu çocuğu sanki dün o sözü söylememiş gibi ukala ne olacak .aman neyse niye onu düşünüyorsam zaten banane ki .
'tabi mayfacım çocuk taş gibi mübarek tabikide onu düşünüceksin '
Sen sus iç ses elbet bir gün sende cezanı çekizeksin hıh .
Neyse en sonunda okul bitti.hemen arabama atlayıp eve gittim . çok yorgunum ya . çantamda anahtarı aradım ama bulamadım bende zilebaştım kapıyı zeliha teyze açtı .
Zeliha teyze "nasılsın kuzum ?"
"iyiyim zeliha teyze "
Zeliha teyze " aç mısın ? sana sandiviç hazırlıyim "
"sağol zeliha teyze tokum ben , biraz dinlenicem odama çıkıp " diyip odama çıktım ve kendimi hemen yatağa attım sonra uyumuşum zaten .
***
Sabah alrmın sesi ile uyandım . oha bu saate kadar uyumuşmuyum ben noluyo ya bana . hemen banyoya girip duş aldım sonra rutin seyleri yaptım zaten . aşağıya inip annemle babamı öpüp
"günaydın " dedim
İkisi aynı anda günaydın dedi . onların bu haline gülüp hemen oturup tabağımdakileri sömürüp odama çıktım . dolabımdan okul formalarını alıp giydim. aynanın karşısına geçip rimel , eyeliner ve biraz parlatcı sürdüm . saçlarım zaten hafif dalgalı olduğu için doğal hali çok hoş duruyordu en son siyah adidas ayakkabılarımı giyip evden çıktım . arabama binip okula gittim direk, zaten biraz geç kaldım . koridorda tek tük insan vardı . hızlı hızlı sınıfa gidiyordum ki birisi kolumdan çekip bir odaya soktu . ben daha ne olduğunu anlamadan direk dudaklarıma yapıştı . hemen onu itip tokat attım ve kim olduğuna baktım .
YOK ARTIK !!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tehlikeli Ukala
Teen FictionTehlikeli bir erkek ve güzel bir kız. Kız , emir faciyasından sonra erkeklere güvenini yitirmiş sadece ailesi ve iki erkeğe güveniyor yakışıklı kankaları ayaz ve kağan . Erkek , tahlikeli ama bir o kadarda ukala . mayfa ile uğraşması ona çok eğlenc...