"napıyosun sen be gerizekalı" diye bağırdım tiksinircesine
Emir "beni hayla sevdiğini biliyorum bebeğim " diyip sırıttı
"çok yanılıyorsun . sakın bana bir daha yaklaşma " tüm olanlardan sonra nasıl yüzüme bakabildiğine hatta bunları nasıl söylediğini bilmiyorum . tam kapıdan çıkacakken bileğimden tutup beni kendisine çekti . kolumu ondan kurtarmaya çalıştıkça daha fazla sıkıyor en sonunda kolumu kurtamayacağımı anlayıp iki bacağının ortasına tekme attım ve hızla kaçmaya başladım ama bu sefer de bacağımdan yakaladı ve yere düştüm yere düşerken çığlık attığım için ağzımı kapattı .
Emir "şş sakin ol güzelim " diyip dudaklarını boynuma yaklaştırdı onu itmeye çalışıyorum ama olmuyor elini ıstırıp çığlık attım ve bağırmaya başladım
"yardım edin nolur kimse yokm..." sözümü tamamlayamadan tekrar kapattı ağzımı . o sırada kapı gürültülü bir şekilde açıldı . gelene baktığımda buğra olduğunu gördüm . emir 'i üzerimden alıp pataklamaya başladı . pataklamaya devam ediyordu ama gökan onu emirden ayırdı o sırada ağzımdan bir hıçkırık kaçtı . buğra bana doğru dönüp yanıma geldi ve sarıldı bende kollarımı onun beline sardım .
Buğra "tamam geçti " diyip saçlarımı okşamaya başladı kim olduğunu bilmediğim bu adamın yanında kendimi güvende hissediyordum . bana güven veriyordu .
"lavaboya gitmem gerek " diyip kollarının arasından çıktım .lavaboya gidip soguk suyu yuzüme çarptım . Daha sonra bizimkilere mesaj attım .
Gönderilen : maya , kağan , ayaz
Zil çaldıktan sonra spor salonuna gelin .
Spor salonuna gittiğimde serkanın ve bir çocuğun daha basketbol oynadığını gördüm . serkan beni gördüğünde yanlarına gitmem için bir işaret yaptı .
Serkan " naber mayfa " diyip kolunu omzuma attı "bu savaş " diyip basketbol oynadığı çocuğu işaret etti .
Savaş "merhaba " diyip elini uzattı , uzattığı elini sıkıp "merhaba " dedim
Savaş " garip bir ismin var anlamı ne ? " diye sordu
"ismimin anlamı yok isim birleşimi " dediğimde bana anlamazca baktı . bu tür tepkilere alıştım artık . annem bana hamileyken dedem ve babaannem trafik kazasında ölmüşler bu yüzden onların isimlerinin birleşimini koymuşlar bana "dedemin ve babaannemin isminin birleşimi " diyip gülümsedim .
"basketbol takımındamısınız ? "
Serkan " daha değil sınav için çalışıyoruz "
"peki o zaman siz çalışmaya devam edin ben zaten arkadaşlarımı bekliyorum " diyip yanlarından ayrıldım . duvar kenarındaki sandalyelere oturdum . sanki az önce neredeyse tecavüze uğramaya ramak kalmış kız ben değildim . peki ya daha tanımadığım adamın beni eski sevgilimden kurtarması yetmiyormuş gibi ona sarıldığım an kendimi güvende hissettim . daha önce çoğu erkeğe sarılmıştım ama böyle hissetmemiştim .
Emirin nerde oldığunu veya ne yaptıklarını azıcıkta olsa merak ediyordum çünkü onu pataklayıp sinirimi atmak istiyordum o anki sokla bütün bildiklerimi unutmuştum o kadar ders almama rağmen dövememiştim tek isteğim onu bulup pataklamak ama onun için ilk önce buğrayı bulmalıydım . zil çaldığında bizimkiler yanıma hızla geldiler .
Ayaz " ne oldu niye derse gelmedin " dedi endişeli sesiyle
" emir bana az kalsın tecavüz ediyordu "
Ayaz " nerde o ? " diye gürledi
" bilmiyorum "
Kağan " ne demek bilmiyorum ? herşeyi anlat çabuk "
"okula biraz geç kalmıştım sınıfa çıkıyodum ama birisi beni boş bir sınıfa çekti kim olduğuna baktığımdaysa emir di bizim sıranın arkasında iki çucuk var ya hani gökhanla buğra o ikisi kurtardı beni emiride gökan götürdü onlara sorun ama bulunca siz bir şey yapmayın " dediğimde kağan ve ayaz bana sinirle bakıyorlardı
Kağan " nedemek bir şey yapmayın delimisin kızım sen aklından zorun mu var "
Ayağa kalkıp " çünkü ben yapıcam " dedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tehlikeli Ukala
Fiksi RemajaTehlikeli bir erkek ve güzel bir kız. Kız , emir faciyasından sonra erkeklere güvenini yitirmiş sadece ailesi ve iki erkeğe güveniyor yakışıklı kankaları ayaz ve kağan . Erkek , tahlikeli ama bir o kadarda ukala . mayfa ile uğraşması ona çok eğlenc...