3 Bölüm

75 2 1
                                    



Yanında oturan çocuğa

"gökhan sınıfı boşalt ve kapıda bekle bir şey olursa haber verirsin "

Gökhan "tamam"

"ne istiyorsun benden ?"

Gözlerini gözlerime dikip birkaç saniye sonra

"benim olmanı " dediğinde

"nee ?" diye bağırdım .o sırada içeriye gökhan girdi .

"buğra vural amca bizi çağırıyor "

"tamam " diyip çıkıp gitti

Ne dedi o bana yuh ukala . şaşkınlığımı üzerimden atıp sınıftan çıktım . direk arabama binip eve gittim .4 gibi evdeydim .

"zeliha teyze judo hocası geldimi ?"

"evet kuzum seni bekliyor "

"tamam sağol "

Odama çıkıp üzerime puma takımlarımı giyip bodruma gidip spor salonuna girdim .

"merhaba "

"merhaba mayfacım . hazırsan başlayalım

"hazırım "

Diyip çalışmalara başladık .1 saat sonra çalışma bitti zaten bende kan ter içinde kaldım . odama çıkıp duş aldım .hemen üzerime birşeyler geçirip aşşağı indim çünkü kurt gibi açtım . zeliha teyzeye birşeyler hazırlamasını istedim bu arada zeliha teyze yardımcımız . zeliha teyzenin hazırladığı sadiviçi ve meyve suyunu alıp odama çıktım . evimiz 3 katlı benim odam 2. Katta neyse bilgisayarımı alıp biraz takıldım sonra aklıma buğra geldi ukala resmen bana benim olmanı istiyorum dedi . hemen onu aradım ve buldum tabikide bulucam ohaa çocuğun takipçi sayısı maşallah fotolarda maşşalah . birisine tıkladım . gri t-shirt , siyah dar pantolon , siyah deri çeket son derece çok yakışıklı . biraz daha bilgisayarda takılıp kapattım . saate baktım 8 demekki annemgil gelmiş . aşşağıya inip salona geçtim .

"iyi akşamlar millet" diyip girdim.

Annem ve babamın yanına gittim .

Babam"okul nasıl geçti kızım "

"güzel"

dedim ve biraz daha havadan sudan konuştuk daha sonra akşam yemeğini yiyip odama çıktım . dolabımdan hello kity 'li pijamalarımı giyip kitaplıktan kitabımı okumaya başladım bir müddet sonra uykum geldi kitabı koyup uykumun esiri oldum .

***

sabah yine alarmın sesi ile uyandım . banyoya gidip günlük işleri yapım çıktım .aşşağıya mutfağa geçtim . anlemle babamın yanaktalına sulu birer öpücük kondurdum .

"günaydın"dedim

Annem ve babamda "günaydın " dediler .

Hemen zeliha teyzenin önüme koyduklarını büyük bir iştahla yedim . yukarıya odama çıkıp okul formalarını giydim . aynanın karşısına geçip pembe ruj , rimel ve eyeliner sürüp parfümümüde sıkıp çıktım . otoparka gidip hemen arabama bindim . 10-15 dk sonra okula geldim .direk sınıfa çıktım sınıfta birkaç kişi vardı . yerime geçip burağa mesaj attım .

Gönderilen : biriciğim

Okuldan sonra buluşuyoruz dimi ?

Gönderen: biriciğim

Evet .

Saate baktım dersin başlamasına 7 dk vardi bende Koray Avcı – Hoşgeldin i açıp gözlerimi kapatıp dinlemeye başladım . bu sırada biririsi gelip kulaklığımı çıkardı .daldığım için irkilerek gözlerimi açtım.

"şş sakin ol benim "dedi buğra

Derin bir nefes alıp ona doğru döndüm . dönmez olaydım dudaklarımızın arasında birkaç cm vardı . gözlerimi gözlerine diktim .

"OHAA"

Tehlikeli UkalaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin