Posledný krát som si prečesala svoje vlasy a obzrela sa v zrkadle. Nevyzerala som zle, to sa musí uznať, no chýbala tomu ta iskra sebavedomia, ktorá dokáže predať všetko. Upravila som svoje čisto biele voľné šaty s modrým vzorom a vzala si mobil zo skrinky vedľa. Popohnala som rodičov a o pár minút sme kráčali po chodníku smerom k domu Dansonovcov. Zazvonili sme a pred nami sa zjavil sympatický 25 ročný muž s tmavo hnedými vlasmi a hnedými očami. Presne ako ja. James. Druhý syn Anne a Petra.
"Rád váš opäť vidím," podal ruku mojej mame a otcovi a mňa objal. Pri objatí mnou prebehla elektrina kvôli spomienke na včerajšok. Bolo to fakt divné.
"Anne, Peter," usmiala som na znak pozdravu a sadla si na záhradnú lavičku pri stole neďaleko grilu. Na stole bolo jedlo od výmyslov sveta a to ani nehovorím o veľkosti tohto stola. Kto každý sem má dnes prísť ?
Po chvíli som zaregistrovala plný počet ľudí na záhrade. Moju mamu a otca, Anne v zelených šatách, Petera, Jamesa v modrých džínsoch a bielom tričku (vyzeral fakt dobre. Neverím, že je stále sám.) a Harryho s neznámou dievčinou, jeho snúbenicou.
"Harry, Jessica. Ahojte," zakričala Anne a všetci sme sa privítali a zoznámili. Blond nižšia dievčina mi tak trochu pripomínala Sophiu. Sympatická, usmievavá a tak celkovo veľmi chutná. Po necelej pol hodine sme si posadali k stolu a naliali víno. Sedela som na jednej strane s Harrym a Petrom , oproti nám sedela Jessica, môj otec a James, no a za vrchom stola sedela Anna a moja mama. Jedlo bolo výborne, to sa nedá poprieť, no najhorší moment z celej večere začal , keď mi Harry položil svoju ruku na moje stehno a jemne ho stlačil. Karhavo som sa na neho pozrela, no on na sebe nenechal nič poznať a ďalej sa zapájal do konverzácie. Jeho ruku som odsotila a pokračovala v jedení. Jeho ruka si tam však našla cestu znova. JEHO SNÚBENICA SEDÍ PRESNE OPROTI NEMU ! Pomaly začal rukou pohybovať vyššie a mne z úst vyšiel tlmený vzdych na čo som sa okamžite začala dusiť.
"Ospravedlnte ma," odsotila som jeho ruku a pozrela sa na jeho hnusný ksicht. Hnusil sa mi. Hnusilo sa mi to, čo robil. To, o čo sa pokúšal pričom bol s inou ženou. Zdvihla som hlavu a pomaly kráčala do domu. Schovala som sa na toalete a zavolala Tobiasovi.
"Čau zlatíčko," uchechtol sa.
"Ahoj, potrebujem pomoc."
"Nemám veľa času, no rozprávaj. Pomôžem."
"Potrebujem aby si po mňa prišiel a zahral to na môjho priateľa alebo niečo také. Otravuje ma tu nejaký kokot a dúfam, že ho upokojí, keď si bude myslieť, že niekoho mám,"
"Ale to bohužial nebude možné. Nemôžem, no pošlem tam niekoho neboj sa. Za pár minút je tam."
"Oo bôže ďakujem. Maj sa," zložila som a rýchlo sa vrátila späť. Sadla som si ku stolu a napila sa vína. Snažila som sa počúvať aspoň útržky debaty, no reč bola buď o práci, škole alebo svadbe. NE-ZÁ-ŽIV-NÉ.
"Myslím, že by ti mohla ísť za druhú družičku Eli. Mrzí ma to s tvojou kamarátkou," usmiala sa Anne a mama sa pridala,
"To je výborný nápad. Elizabeth je v plánovaní výborná. Pracuje v tomto obore. Prestížne akcie, výročia a večierky sú jej náplňou práce," chválila ma matka.
"Čo ti na to Eli ? Bola by si ochotná byť mojou družičkou ?" opýtala sa zúfalo Jessica.
"S radosťou," odpovedala som s hraným úsmevom. Zrazu sa všetci otočili za zvukom prichádzajúceho auta. Toto je predsa slepá ulica, zamračila som sa.
Auto zastalo pred ich domom a vystúpil z neho hnedovlasý vysoký chlap. HLAVA. Volali ho hlava. Mladý nebezpečný chlap. Hlava tohoto mesta. Čo tu ten chce ? Možno Dansonovci nie sú taký slušní ako sa tvária.
Obišiel dom a prechádzal k nám. Nikto z neho nestrhával pohľad.
"Elizabeth ?" spýtavo hľadel na stôl a po chvíli mi to došlo. To Tobias. Všetci na mňa udivene zazreli a ja som sa len upokojujúco usmiala.
"Čo tu robíš ?" dúfam, že to bude hrať so mnou.
"Prišiel som si po teba, zlatko," zašvitoril a podišiel ku mne. Postavila som sa a otočila sa k stolu.
"Prepáčte, no budem musieť ísť."
"Nikam nejdeš !" povedal Harry a mama v rovnakú chvíľu.
" S ním nie," pridala sa Anne. Pokoj, Elizabeth. Pokoj.
"Pokoj," usmiala som sa chcela som odísť, no narazila som do tvrdej hrude. Chytil mi moje boky a mňa príjemne striaslo.
"Dnes vyzeráš úžasne, babe," pošeptal mi do ucha, tak aby to počuli aj ostatný a chytil ma za ruku.
"Ahojte," ťahal ma smerom k jeho autu a ja som spanikárila. Mohla som ísť len domov a teraz ma tiahne Hlava do svojho auta...
YOU ARE READING
Change.
Romance"Prestaň," pošepla som zúfalo. "Páči sa ti to viac ako som si myslel," usmial sa do ďalšieho bozku, ktorý mi venoval na môj obnažený krk. "Nie. To nemôžeme," snažila som sa ho odstrčiť. "Povedz mi jeden dôvod, prečo by sme nemohli," povedal svojim...