"Μην τολμήσεις να μου δώσεις αυτό το έκτρωμα"
Σ:"Μα σου πάει και είναι ωραίο,δεν θα φορέσεις σορτσάκια και κανονικά μπλουζάκια. Σε μπαρ πάμε όχι βολτίτσα"
"Δεν με νιαζει εγώ αυτό το πράγμα δεν το φοράω"
Θα μου πείτε τώρα γιατί γίνεται αυτός ο σαματάς, λοιπόν εδώ και δεκαπέντε λεπτά μαλώνω με την Σελ .Μαντέψτε γιατί! ΘΈΛΕΙ ΝΑ ΒΆΛΩ ΦΟΡΕΜΑ!!! Δεν μου αρέσουν τα φορέματα τα μισώ και δεν υπάρχει περίπτωση να φορέσω πότε στην ζωή μου, στο γάμο μου θα πάω με σορτσάκι τελος!!
Σ:"Έλα σε παρακαλώ θα είσαι πανέμορφη με αυτό το φόρεμα, έχω φέρει και ασορτί παπούτσια" θα την σκοτώσω, τα έχει όλα σχεδιάσει χωρίς να με ρωτήσει
"Νικόλ, βοήθεια λιγο, εσύ που με κατάλαβενεις πες της οτι δεν φοράω φορεμα" είπα με ένα ειρωνικο χαμογελο και γύρισα και κοίταξα την Σελ. Η Νικολ με κοιταξε και σηκωσε τα χερια της δειχνοντας οτι δεν μπορει να κανει τιποτα. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΝΙΚΟΛ. Αναστεναξα και παραδωθηκα στην επυθιμια της Σελ να φορεσω φορεμα, πραγματικα θα την σκοτωσω μια μερα αυτη τη κοπελα. Πειρα το φορεμα και μπηκα μεσα να αλλαξω.Στην συνέχεια έβαλα τις μαυρες γοβες καθώς περίμενα την Σελ να έρθει να μου κάνει το μακιγιάζ μετά από πολύ παρακαλετο, ενώ ταυτόχρονα η Νικόλ μου ισχιονε τα μαλλιά. Τα κοριτσια είχαν ντυθεί όταν εγώ ήμουν στον μπάνιο, πραγματικά ήταν θεαρες. Η Σελ φορούσε ένα μπλε διαντελοτο φόρεμα λίγο ποιο πάνω από το γόνατο της, το είχε συνδιασει με τις ωραίες τις ασημένιες γόβες της τις οποίες πάντα ζηλευα. Τα μαλλιά της ήταν εξαίσια, τα είχε κάνει μπούκλες με πολύ μεγάλο όγκο τα οποία της πίγεναν τόσο πολυ. Είχε κάνει ένα μακιγιάζ απλό αλλά πολύ σεξι ταυτόχρονα, τα μάτια της έντονο καφέ χρώμα ,τα μεγάλα σαρκωδει χείλη βαθυ κόκκινο και τα μαγουλα της ελαφρα κοκκινα οπως συνηθοζαν να ειναι παντα. Η Νικολ κάμοια σχέση με την Σελ, είχε το δικό της στυλ το οποίο το λάτρευα όλο και ποιο πολύ, ειδικά σήμερα. Φορούσε ενα ασπρο τοπακι και απο επανω ενα τζιν σακακι με τρυπες, απο κατω φορουσε ενα μαυρο κολλητο ψηλομεσο παντελονι που αναδεικνυε τον τελειο πισινο της. Φορούσε τις αγαπημενες της κοκκινηες γοβες της και κρατουσε στα χερια της το αγαπημενο τσαντακι της , ενα χρυσαφι. Αντιθέτως το μακιγιάζ της Νικόλ την έκανε να μιαζει σαν μια κανονική έφηβη με ένα διακριτικό χρώμα ρουζ απλωμένα στα μαγουλα της, μάσκαρα στις ωραίες βλεφαρίδες της και τα χίλια της βαμμένα βαθύ κόκκινο το οποίο της πήγαινε πολύ μιας και είναι άσπρη σαν το γαλα.Η Σελ κοντευε να τελιωσει οταν αρχισε να χτυπαει το κινητο της μανιωδως, φοβερα ενοχλημενη το αρπαξε και απαντησε.
YOU ARE READING
Messy Life
Teen Fiction"Ημασταν σαν το φεγγάρι και τον ήλιο τόσο κοντά αλλά τόσο μακριά " Μετά από ένα τρομερό γεγονός που έγινε αλλάζουν ολα. Χιλιάδες συναισθήματα πλυμιριζουν ο ένας τον άλλον. Καθώς εμπλέκονται δύο αγόρια, η ζωή της Ελινας βρίσκεται σε ποιο δύσκολη θέση...