Bazı insanlar sigara gibidirler.Kimisi kendine bağımlı yapar kimisi ise bir duman iki duman üçüncü dumanda puf diyerekten duman olup kaybolurlar.Ben hiç tiryaki olamadım bir dumana.Dumancıl bir insanın da ne zihniyetine ne de bedenine bağlandım ben.Bir şeyin gideceğini bile bile bazen sevilmesi ahmakça.Sonucunu biliyorsun o yüzden çek elini o elmadan.Gece oldu tekrardan.Biz gecenin çocukları pek bi afiliyiz.Sansasyonel bir şekilde yalnızız ve iç güdüsel olarak değer bilmiyor nadir bir şekil de etik davranıyoruz.En iyisi ben kendimi tanıtayım sizlere.Etraflıca görünmez olmak isteyen kendi halin de bir kadınım.Bu düşüncelerle giriş yapmak istedim çünkü düşünce yapıma göre sıradanlığı aşarak başlamak en azından bende kaygı uyandırmıyor.Adım Arya.Tanıdıkları kişilerin söylediği kadarıyla güzel olduğunu düşünen ama kendini güzel bulmayan ve tanımlamayan biriyim.İsmimden geldiğini düşündüğüm delice bir şarkı tutkum var.Üniversiteye gidiyorum ve eğitim beni süründürüyor.Sistemi olmayan bir şey ile okumayı sürdürmek saçma gelse de Türkiye de bu zorunlu.Bilindik yerler de bilindik bir tiplemeyle yaşıyorum olmak istediğimin dışında.Buluğ dönemimden bu yana hayatım çok stabildi.Ta ki rüyalarımın esiri olana kadar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökkuşağında Ki Siyah
FanfictionYalnızlık vekaranlık çağına karşı absürt anti bilmem nelere karşı.Sonsuz müzik ve sonsuz hayaller diyari.