Este ora 00:15. Ies din casă şi ma pun pe balansuarul din faţa grădinii. În spatele meu văd o umbrā.
Îmi întorc capul şi îl zăresc pe William.
-Ce dracu cauţi aici? Spune William încruntat.
-N-am voie să stau pe balansuar? Spun sarcastică uitându-mă la maşinile ce treceau pe şosea.
-Miscă în casă! Spune ţipând aratând cu degetul arătător spre uşă.
Aş fi zis vreo doua, dar n-am chef de ceartă. Aşa că merg către camera mea.
Mă pun in patul meu pufos, si dau drumul la televizor.
Astazi in Africa, a avut loc un accident teribil. 4 Persoane au căzut într-o prăpastie cu propria masina. Ancheta spune că accidentul...
Sunt sătulā de aceste cazuri, închid televizorul şi mă pun să dorm.
A doua zi
Mā ridic leneşă din pat şi gasesc un bileţel lipit pe fereastră.
Ai un corp frumos.. te-ai schimbat foarte mult de la ultima întalnire.
Am ramas impietrita. El este barbatul care.. m-a.. v-violat..(ghici cum mi-am dat seama:Eu nu m-am întalnit cu niciun baiat inafara de el)
Îmi fac rutina de dimineaţă, mai mult cu frică, mă îmbrac şi merg către liceu.
-Proasto, hai ca te duc eu. Spune William.
-Nu mersi, mai bine merg cu autobuzul decat cu tine!
-Am zis INTRA!Spune ţipând.
Dau ochii peste cap şi urc în maşină.
Drumul a decurs în linişte până când ii suna telefonul.
Părea foarte speriat de acel apel şi închide oftând.
-Ă.. nu răspunzi?
-Ce pula mea te bagi?
-Ok.. ok..
Ajunsi la liceu mă întâlnesc cu un băiat drāguţ dar cu o privire ciudată.. foarte ciudată. Se uita cu atenţie la William şi nu-l scapa din ochi.
Merg către clasă şi începem ora.
Ca de obicei voiam să-i spun Evei despre acel bileţel dar nu am încredere in ea! Eve fiind o"amică"
Am cunoscut-o săptămâna trecută.
După ore, îmi i-au rucsacul şi mă duc în baia fetelor.
Pe uşă intră un bărbat înalt, brunet cu ochii verzi.
-Ce cauţi aici? Spun speriatā.
-Ştii, bileţelul ăla a fost trimis de mine.. eu sunt cel care te-a violat.. deşii nu imi ştiai înfăţişarea, ţi-ai dat seama ca este de la mine. Spune zambind pervers apropiindu-se de mine.
-Lasa-ma! Pleaca!
Nu mă ascultă şi începe să mă sărute sălbatic. Mi-a desfăcut cāmaşa vrând să-mi de-a sutienul jos. Protestez şi reuşesc să-l dau la o parte. Mă trage înapoi sărutându-mi gâtul dar clopotelul sună.
-Ai fost salvată de clopoţel. Nu vei scapa asa usor. Spune şoptindu-mi la ureche.
Îmi aranjează hainele şi pleacă facându-mi cu ochiul.Speriată, când intru în casa....
Totul ramane un mister.
Da-ti vot şi comm daca vreti next! Scuze de greseli*daca am*La media Charlotte.
CITEȘTI
Gânduri Amare.
RomanceE atat de greu si de dureros sa stai intre minte si inima si sa te lupti sa o impaci pe cea din urma cu dreptatile celei dintai