Luis a insistat să dormim împreună, dar nu pot face asta. Deşii este super dragut nu sunt pregatita.
Mă duc să imi fac un dus iar peste mine intra..#boulALA.
-Scumpete, daca te mai prind cu ala nu stiu ce fac! El te minte. Vrea doar sa te foloseasca.
-Serios? Macar el nu m-a violat!
-Uite scumpete! Tu nu imi reproşezi mie nimic! Eu doar te-am avertizat! Ştiu ce gândeşti aşa că nu-ţi face iluzii. Okey? Spune-mi Zayn de acum inainte.
-Cara-te de aici nesimtitule!!
Pleacă muşcându-şi buza de jos şi imi face cu ochiul.
Incui uşa şi îmi continui activitatea.
Luis este foarte dragut si nu are cum sa ma minta.
Trebuie să ii cer lui Luis să ma duca la parintii mei! Poate sunt îngrijoraţi..
Ma duc în camera lui Luis,şi îi spun sa ma ducă.
-Mai stai, nu isi fac griji..
-Luis numai..
-Off bine.. spune el bosumflat.
Ma duce acasa si cobor din masina. Ma saruta pe obraz si imi face cu mâna.
Intru în casa iar mama si tata stateau panicati gata să sune poliţia.
-Scumpo esti bine?!
-Da..
Nu o sa le spun ce parere am despre Luis deoarece nu ma vor intelege asa ca nu voi deschide subiectul.
Fratele meu se poarta la fel ca inainte. Nu-i o noutate!
Ma duc în camera sa imi aleg niste haine pentru maine.
*mai este o saptamana pana la vacanta de vara, deci.. mama inca vrea sa merg*
Cand ies din camera il vad pe tata si pe William certându-se.
CITEȘTI
Gânduri Amare.
RomanceE atat de greu si de dureros sa stai intre minte si inima si sa te lupti sa o impaci pe cea din urma cu dreptatile celei dintai